2777
2789

جون‌تو

هیچ نری درخواست دوستی نده چون می‌برمت توخصوصی بلای سرت میارم که اسم خودتم یادت بره😂🖕دوتاحرکت شیش و هشت روت پیاده میکنم.ازدرخواست دادن پشیمون بشی.ok?????? کماندوخطری هستم ولی به علت تاپیکهای زیاد و احتمال شناسایی شدن کاربری قبلیوترکوندم الان بااین کاربری درخدمتتونم😁😁‌. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حاجی

داشم 

دوست عزیز من سلام ببین قشنگم تو امپراطور کوزکونیستی که پاشا برای برگردوندن همه چیز به شرایط عادی از جونش مایه بذاره پس خودت پاشو تلاش کن هممون یه مشکلاتی داریم ولی یادت باشه که ماتوی اتاق جنی و دوازده پرنسس زندگی نمیکنیم که قرار باشه کف اتاقت شکاف بخوره یه سرزمین بیرون بیادبرای فرار از مشکلاتت!یا باهاش کنار بیا یا حلش کن اگه انیمیشن روحرو دیدی و فکر میکنی جوگاردنری وجود داره که قشنگی های دنیارو نشونت بده و متقاعدت کنه زندگیت قشنگه سخت در اشتباهی خودت باید اینو کشف کنی، تورایلی توی انیمیشن درون وبیروننیستی پس هیچ کسی برای شاد بودن تومثل بینگ بانگ خودشو به دست فراموشی نمیسپاره کلیشه ای فکرنکن ما توی لایو اکشن دیو و دلبر نیستیم با کسی ازدواج کن که توی اکثر موارد شبیه باشید! قرار نیست غول چراغ جادوی توی لایو اکشن علاءالدینیه روز بیاد و سه تا از آرزوهاتو برآورده کنه و زندگیت بهتر بشه همچنین یادت نره که توسیندرلا نیستی و هیچ پسری برای پیدا کردنت کفشتو پای کل دخترای شهر نمیکنه فقط برای اینکه باهاش ازدواج کنی از بدبختی نجات پیدا کنی همچنین سفید برفیهم نیستی که بعد از گول خوردن با بوس کردنت همه اشتباهاتت جبران بشه

ولش کن بابا😂

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

توروسننه قربونم بری😐😂

ع وقتی بچه رو دیدم این شده

  افغانی ها در تاپیک های من شرکت،لایک، ریپ و... نزنن😊🤝🏻We should all be feministsفمینیست و مدافع حقوق زنان هسدم🌱 از همه ادم های زن ستیز متنفرم اگه تویی که داری امضامو میخونی و زن ستیزی از تو هم متنفرم ی سری از علمای سایت معتقدن دختر زودتر ب بلوغ فکری میرسه ولی جالب اینه همونا عقیدشون اینه همون دختری ک ب سن قانونی رسیده باید برای ازدواحش از پدر اجازه بگیره حق طلاق،حق خروج و... با شوهرش باشه حتی نمیتونه رییس جمهور بشه پس چیشد؟؟😏 مگه نمیگفتین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه؟ها؟ درواقع هرجا ب نفعتون باشه میگین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه هرجا ب ضرر میگین زن ناقص العقل و ضعیفه😏 زن ناموس نیس! یکی از احمقانه ترین روش های حمایت از یک زن اینه ک بگیم مگه خودت ناموس نداری؟ پس همونطور ک دوس نداری کسی مزاحم ناموست بشه تو هم مزاحم ناموس دیگران نشو انگار مردا باهم توافق میکنن ب مایملک همدیگه کاری نداشته باشن! زن یک انسانه مثل مرد زن ممکنه عشق کسی باشه ولی ناموس کسی نیس! اگر قرار باشه ناموسی وجود داشته باشه هرکی فقط و فقط ناموس خودشه بله مرد ها باید ب حریم زنان احترام بزارن ب خاطر اینکه زن ها خودشون مستقل از هر مرد دیگه ای انسانن و هیچکس حق نداره ب حریم انسان دیگه ای تعرض کنه عزیزم اگه از امضام خوشت نمیاد مجبور نیسدی بخونی انگار تمام مشکلات حل شده امضای من مونده😑 تو بحثم از من فشار میخورین سنمو وسط نیارین با تچکر😘

جانمسان

کوفت 

اینجا برا بعضیا فضای مجازی نیست فدراسیون تخلیه عُقدَس 🙄😐👋🏻   ...................................................................................    جوری زندگی کن که انگار هیچ کس دیگه ای جز خودت نیست که به تو کمک کنه ...! 🤍🦋                                                          ‌‌‌‌                                                            

بابا 

خدایی 


   من شیفته خوشی های ساده ام ان ها اخرین پناه جان های محزون اند ☘️ ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.بگذار بگویند غیرمنطقی یا غیراجتماعی هستیم؛ اما به این می‌ارزد که خودمان باشیم ؛ چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن‌ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند

اِوااااااااا🙄🤣

خاک هفت خرابه تو سرت زیور🥴🤣

مثل خانم شیرزاد میگم واقعاااااااااااااا

جدی تیکه کلامم اینه تو روحت🥴🥴🙄

اگر اینان مسلمانند یارب کافرم گردان/وگرمن کافرم ازمسلک ایشان برم گردان..

نقییییییی ناهار نخردمه😂😂

هیچ نری درخواست دوستی نده چون می‌برمت توخصوصی بلای سرت میارم که اسم خودتم یادت بره😂🖕دوتاحرکت شیش و هشت روت پیاده میکنم.ازدرخواست دادن پشیمون بشی.ok?????? کماندوخطری هستم ولی به علت تاپیکهای زیاد و احتمال شناسایی شدن کاربری قبلیوترکوندم الان بااین کاربری درخدمتتونم😁😁‌. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز