اگر تو خانواده ها قضاوت ناحق بشی واقعا بی گناه بشی توهین بشه دروغ بگم مظلوم واقع بشی و تو مقصر کنن خدا جوابشون میده برای اروم شدن دلم و بی گناهیم چه کنم چه ذکری چه دعایی از همه دوستان اتماس دعا دارم یا خدا صلوات بفرستین برام
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من قضاوت شدم خیلی هم قضاوت شدم تهمت دروغ توهین همه چی دیدم
ولی کسی هیچیش نشد
نمیدونم والا شاید خدا یجای دیگه برامون جبران کرد
همین که خدا به نیت دلمون آگاهه بسه چیکار میشه کرد
دیوونه کجا داره جز در خونهی حسین/ امام حسین همه کَسَم فدات /خودم فدای بچه هات.هر حاجتی داری الهی بگیری/الهی حرم رو ندیده نمیری(گذرم تا به در خانه ات افتاد حسین/خانه آباد شدم خانه ات آباد حسین*امام حسین پناه روز سختی و دلواپسی #کس بی کس ها#شکر خدا که در پناه حسینم/عالم از این خوب تر پناه ندارد=ما را بقیه پس زده بودند هزار بار/مارا حسین بود که آدم حساب کرد+عاقبت بخیر بشی بگو حسین_بی نیاز غیر بشی بگو حسین♥️