چشمام ضعیف وآستیکماته.عینک نمیزنم.مدتیه گاهی مدت خیلی کوتاهی مردمک چشمم میلرزه.چنددقیقه پیش اصلاازچیزی عصبی نشده بودم یهوسرم دردگرفت وپشت گردنم بشدت گرفته شدهمین به اعصاب همه بدنم زدودستامم وبقیه بدنمم میلرزه.مثل کسی که عصبی میشه عضلاتش جمع میشن اینجوری شدم...بنظرتون علائم بیماری خاصیه؟