asal0111 مدیر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2377 عنوان بی بی چک | مشاهده متن کامل بحث + 423 بازدید | 41 پست https://s8.uupload.ir/files/۲۰۲۳۰۵۲۸_۲۱۰۷۴۰_ckwt.jpgسلام خانم هاشماهم خط دوم بی بی چک رومیبینین سه روزبه پریودم مونده درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن 1402/03/07 | 22:36 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
__78sedighe عضویت: 1401/10/21 تعداد پست: 1446 هاله داره انشالله ک مثبته روز موعدت بزن اگه از این پررنگتر بود بارداری خبرشو همینجا بده 😍
32125401 عضویت: 1399/06/21 تعداد پست: 7396 بله بارداری به بی بیچک شک نکن اگه زیر ده دقیقه هاله انداخت .
دخترررربهاااار عضویت: 1401/12/05 تعداد پست: 790 ایشالله که مثبته وبیای خبر حاملیگتو بدی وباهم ذوق کنیم
760813 عضویت: 1401/12/29 تعداد پست: 1166 پرولاکتینمم بالاست ودارم قرص میخورم میتونه بخاطراون باشه برامنم بالاست دارم قرص میخورم نشونه هاتو میشه بگی عزیزم
خدازده_گزارشزن عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 172 عزیزم این بی بی رو شب زدی یا صبح ؟من یکی مدیکور دیشب زدم هاله داشت صبح یه مارک دیگه زدم منفی بود نمیدونم کدوم درسته
دخترکم۱۴۰۱ عضویت: 1400/09/18 تعداد پست: 6287 هاله داره مبارکه دخترم دنیا مه ....دلارای قشنگ من💗💗💜 الهم عجل لولیک الفرج ❤
چشماسمونی عضویت: 1401/11/04 تعداد پست: 1459 مبارکه عزیزم🥰😍مال منم قبل پریود هاله خیلی کم رنگ انداخت بعدش بی بی انداختم پررنگ شد نی نی بود
asal0111 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2377 بله بارداری به بی بیچک شک نکن اگه زیر ده دقیقه هاله انداخت اره همون لحظه هاله داشت وقتی خشک شدبهترمشخص شد درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن
asal0111 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2377 ایشالله که مثبته وبیای خبر حاملیگتو بدی وباهم ذوق کنیم ممنون گلم چشم حتما درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن
asal0111 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2377 برامنم بالاست دارم قرص میخورم نشونه هاتو میشه بگی عزیزم ازسینه ام شیرمیاد.و خیلیم پرموشدم علائم دیگ ای ندارم درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن
asal0111 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2377 عزیزم این بی بی رو شب زدی یا صبح ؟من یکی مدیکور دیشب زدم هاله داشت صبح یه مارک دیگه زدم منفی بود نمی ... من دیشب زدم دوروز پیش هم زدم هاله کمرنگ تری داشت هردوتاهم مارک مدیکور درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن
asal0111 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2377 مبارکه عزیزم🥰😍مال منم قبل پریود هاله خیلی کم رنگ انداخت بعدش بی بی انداختم پررنگ شد نی نی بود ممنون گلم ان شاءالله که مال منم واقعا مثبت باشه درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن
خدازده_گزارشزن عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 172 من دیشب زدم دوروز پیش هم زدم هاله کمرنگ تری داشت هردوتاهم مارک مدیکور مال من شب زده بودم هاله انداخت وقتی صبحش زدم منفی بود و امروز پری شدم انگار دنیارو بهم دادن
تعلیقنکنید عضویت: 1401/07/26 تعداد پست: 6142 پرولاکتینمم بالاست ودارم قرص میخورم میتونه بخاطراون باشه ممکنه.ولی اگه اقدام هستی.قبل موعد اگع بلافاصله هاله بیفته احتمال بارداری هست
asal0111 مدیر استارتر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2377 مال من شب زده بودم هاله انداخت وقتی صبحش زدم منفی بود و امروز پری شدم انگار دنیارو بهم دادن نمیخواستی حامله باشی درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن