2777
2789
عنوان

باورم نمیشه

329 بازدید | 13 پست

یعنی بعضی  دخترها با دوست پسرشون رابطه دارن؟؟؟؟


میدونستم دنیا دیگه قشنگ نیست

ولی تا این اندازه اش رو نمیدونستم


واقعا متاسف شدم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله متأسفانه و نشانه ی روشن فکری و دانایی و آگاهی هم میدونن اینو فکر میکنن پیشرفت کردن


برا بعضیا اینا پیشرفت حساب میشه ولی فکر نمیکنن کشورهای عقب مونده زیادی هستن که این چیزا بینشون عادیه ولی پیشرفت نکردن😐🤣  مثلا میگن فلان کشور پیشرفته چون این چیزا بینشون عادیه پیشرفت کردن ولی مغزشون تا این حد میکشه و نمیگن ۹۹ درصد کشورهای فقیر دنیا این چیزا بینشون عادی ولی چرا عقب مونده هستن هنوز

درمورد جشن پوریم، شخصیت اِستِر و هامان برید بخونید و بدونید کیا توی سایت فعالیت میکنن و تاپیکاتون رو میترکونن😐😐😐از آگاه شدن مردم هراس دارن😈فرخ نژاد تو روز روشن دروغ استوری کرده،تاپیک زدم، بعد همونا که تاپیک هامان رو زدن، تاپیک حمید جون هم زدن☹😂  مطالبی که نصفه بهمون گفته بودن: قبل از همه چی بگم که ارث و حقوق و هبه و ... که به دختر و زن برسه برای خودشه ولی برای مردها و پسرها برعکسه ارث: پدر و مادر در قید حیات هر طور صلاح بدونن میتونن در حالت صلح عمرانی اموال خودشون رو به بچه ها ببخشن ولی اگر به هر دلیلی این کار رو نکردن به قانون سپرده میشه و اونجا طبق قانون تقسیم خواهد شد!بازم پدر مادر اینطور خواستن که اموالشون تقسیم بشه🙂 پس بچه های خوبی باشید که خانواده هاتون چیزی ازتون دریغ نکنندیه: وقتی یه مرد کشته بشه چرا دیه اش ۲ برابر زنه؟ پولو با خودش تو قبر نمیبره که اونو به زن و بچش میدن🙄چند همسری:  شرطش عدالته، ولی چند آیه بعدش که "نکته مهمش اینجاست" گفته کسی نمیتونه عدالت برقرار کنه و بهتره به همون یهدونه همسر اکتفا بشه😊 این احکام جز احکامی هست که بر حسب شرایط جامعه میتونن تغییر کننحضانت: تا ۷ سالگی با مادر و از ۷ تا ۹ سالگیه دختر و ۱۵ سالگیه پسر با پدره و بعد از اون بچه خودش تصمیم میگیره کدوم وری بره، و البته خرج بچه توی تمام این سالها با پدره          طرف میگه حاضرم با دود ارتباط برقرار کنم ولی پیام رسان ایرانی نصب نکنم هنوز حرف قبلیش تموم نشده داخل نی نی سایت پست میذاره🤨😂
برا بعضیا اینا پیشرفت حساب میشه ولی فکر نمیکنن کشورهای عقب مونده زیادی هستن که این چیزا بینشون عادیه ...

دقییییقا.

به جای این که برن از علم شون تقلید کنن و درس بخونن.به یه جایی برسن میرن از طرز لباس پوشیدن و روابط نامشروع شون تقلید میکنن.

دقییییقا. به جای این که برن از علم شون تقلید کنن و درس بخونن.به یه جایی برسن میرن از طرز لباس پوشید ...

چون همینه هنر بعضیا و از علم اونا مایه میذارن😐 برای کار خودشون

درمورد جشن پوریم، شخصیت اِستِر و هامان برید بخونید و بدونید کیا توی سایت فعالیت میکنن و تاپیکاتون رو میترکونن😐😐😐از آگاه شدن مردم هراس دارن😈فرخ نژاد تو روز روشن دروغ استوری کرده،تاپیک زدم، بعد همونا که تاپیک هامان رو زدن، تاپیک حمید جون هم زدن☹😂  مطالبی که نصفه بهمون گفته بودن: قبل از همه چی بگم که ارث و حقوق و هبه و ... که به دختر و زن برسه برای خودشه ولی برای مردها و پسرها برعکسه ارث: پدر و مادر در قید حیات هر طور صلاح بدونن میتونن در حالت صلح عمرانی اموال خودشون رو به بچه ها ببخشن ولی اگر به هر دلیلی این کار رو نکردن به قانون سپرده میشه و اونجا طبق قانون تقسیم خواهد شد!بازم پدر مادر اینطور خواستن که اموالشون تقسیم بشه🙂 پس بچه های خوبی باشید که خانواده هاتون چیزی ازتون دریغ نکنندیه: وقتی یه مرد کشته بشه چرا دیه اش ۲ برابر زنه؟ پولو با خودش تو قبر نمیبره که اونو به زن و بچش میدن🙄چند همسری:  شرطش عدالته، ولی چند آیه بعدش که "نکته مهمش اینجاست" گفته کسی نمیتونه عدالت برقرار کنه و بهتره به همون یهدونه همسر اکتفا بشه😊 این احکام جز احکامی هست که بر حسب شرایط جامعه میتونن تغییر کننحضانت: تا ۷ سالگی با مادر و از ۷ تا ۹ سالگیه دختر و ۱۵ سالگیه پسر با پدره و بعد از اون بچه خودش تصمیم میگیره کدوم وری بره، و البته خرج بچه توی تمام این سالها با پدره          طرف میگه حاضرم با دود ارتباط برقرار کنم ولی پیام رسان ایرانی نصب نکنم هنوز حرف قبلیش تموم نشده داخل نی نی سایت پست میذاره🤨😂

دوست قشنگ من با این دل مهربون و پاک ❤❤❤

ثودک مهربونم الهی به حق حضرت زینب معجزه خدا رو به زودی ببینی

لطفا برای سلامتی و فرج امام زمان صلواتی هدیه دهید 🙏🙏🙏    💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚                                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز