2777
2789
عنوان

آی وی اف☹☹

120 بازدید | 9 پست

خواهر زاده م کرده

بعد دوقلو بارداره 

جالبیش اینه به ماها نمیگن بچه هاش چی ان؟

مگ میشه؟؟؟؟

مگ جنسیت و خود پدرومادر انتخاب  نمیکنن تو آی وی اف؟؟

کلا میگن معلوم نیس هرچی خدا بده

نگین حالا هرچی خداداد به توچه و اینا

من دوس دارم بدونم خوب بچه هاش چی ان

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه آی وی اف فقط برای تعیین جنسیت نیست که منم آی وی اف کردم و اگه باردار میشدم جنسیتش مشخص نبود ولی اگر تعیین جنسیت بخایی بکنی اونوقت جنسیت معلومه که البته خیلی هزینش زیاده 

خواب دیدم شهریور باردار میشم توی خواب حساب کردم بچم خردادی میشه برام دعا کنید بعداز ۱۲سال به آرزوم برسم حتی خوابشم برام شیرین بود من تاابد منتظر امیرعلی و نفس کوچولوم میمونم میدونم خدا به من نگاه میکنه و منم مادر میشم

خب چه اصراری دارید از مسائل خصوصی دیگران مطلع باشید ? دوست نداره لابد بدونید!!!

واا چه خصوصی ای؟

چندماه دیگ که دنیا بیاد معلوم میشه که😐

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

سلام اسی عزیزم. اصلا به خواهر و خواهرزاده ات بدگمان نباش، اونها واقعا اطلاع ندارن، زمان تشخیص جنسیت در آی وی اف هم دقیقا عین بارداری طبیعی است، مگر اینکه از ابتدا فقط و فقط برای تعیین جنسیت رفته باشه، تازه اون هم خطا داره عزیزم اکثر آی وی اف ها بخاطر ناباروری میرن و از جنسیت اطلاع ندارن، انشالله به سلامتی دنیا بیان

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش