2777
2789
عنوان

این موقع شب

402 بازدید | 27 پست

تنهایی اومدم پارک

یه قسمت تاریک بود بچه ها داشتن فوتبال بازی میکنن

https://s8.uupload.ir/files/۲۰۲۳۰۵۲۷_۲۲۱۵۰۵_d3ct.jpgاومدم نشستم دارم بازی شون رو تماشا میکنم


دیشب خواب دیدم مامان بزرگم در خونمون منتظرم ایستاده بود ولی از خواب بیدار شدم کاش دنبالش میرفتم


کاش الان لیلی کنارم نشسته بود و من باهاش حرف میزدم 

کاش میشد خونه نرم

آدم هایی که مریضی ندارن و سالم هستن چطوری زندگی میکنن

سالهاست دارم با مریضی و درد و ناامیدی زندگی میکنم تازه اگه بشه اسمش رو زندگی کردن گذاشت


میشه نرم خونه؟

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

کاربر مادر فرانکی رو تگ میکنی اسی

@مادرفرانکی‍ 

من خیلی چیزا راجب تو می دونم: ۱-یک انسانی👩🏻‍🦰 ۲-داری اینو می خونی 👩🏻 ۳-الان بیداری🙂 ۴-وقتی زبونتو میاری بیرون نمی تونی بگی «ژ» 😋 ۵-الان امتحان کردی 😅 ۷-الان خندیدی😂 ۸-اصلا متوجه نشدی که شماره «۶»رو جا انداختم 🖍 9-رفتی چک کردی ✏️ ۱٠-دوباره خندیدی😅 ۱۱-نفهمیدی یه شماره رو دوبار نوشتم ✌🏻 ۱۲-رفتی چک کردی و پیداش نکردی 🤦🏻‍♀️ ۱۳-دوباره خندیدی😅 ️ ميگم مر30 به زبون رو30 بهش بر30 با كمپر30 آخه نف30 نگي به ک30 منو ميبو30 ؟ اگه نبو30 خيلي لو30 اگه ببو30 خيلي ملو30 حالا ميبو30؟ 😂😂😂😂️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش منم باخودت میبردی پارک از تنهایی و غصه دارم خفه میشم

وقتی دلتم با خودت میاری اومدنت فایده ای نداره

حتی اگه اونجا بهشت باشه

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

@مادرفرانکی    

@مادرفرانکی

من خیلی چیزا راجب تو می دونم: ۱-یک انسانی👩🏻‍🦰 ۲-داری اینو می خونی 👩🏻 ۳-الان بیداری🙂 ۴-وقتی زبونتو میاری بیرون نمی تونی بگی «ژ» 😋 ۵-الان امتحان کردی 😅 ۷-الان خندیدی😂 ۸-اصلا متوجه نشدی که شماره «۶»رو جا انداختم 🖍 9-رفتی چک کردی ✏️ ۱٠-دوباره خندیدی😅 ۱۱-نفهمیدی یه شماره رو دوبار نوشتم ✌🏻 ۱۲-رفتی چک کردی و پیداش نکردی 🤦🏻‍♀️ ۱۳-دوباره خندیدی😅 ️ ميگم مر30 به زبون رو30 بهش بر30 با كمپر30 آخه نف30 نگي به ک30 منو ميبو30 ؟ اگه نبو30 خيلي لو30 اگه ببو30 خيلي ملو30 حالا ميبو30؟ 😂😂😂😂️ 

@مادرفرانکی‍  تاپیک فان بزن

@ازسارابپرس

من خیلی چیزا راجب تو می دونم: ۱-یک انسانی👩🏻‍🦰 ۲-داری اینو می خونی 👩🏻 ۳-الان بیداری🙂 ۴-وقتی زبونتو میاری بیرون نمی تونی بگی «ژ» 😋 ۵-الان امتحان کردی 😅 ۷-الان خندیدی😂 ۸-اصلا متوجه نشدی که شماره «۶»رو جا انداختم 🖍 9-رفتی چک کردی ✏️ ۱٠-دوباره خندیدی😅 ۱۱-نفهمیدی یه شماره رو دوبار نوشتم ✌🏻 ۱۲-رفتی چک کردی و پیداش نکردی 🤦🏻‍♀️ ۱۳-دوباره خندیدی😅 ️ ميگم مر30 به زبون رو30 بهش بر30 با كمپر30 آخه نف30 نگي به ک30 منو ميبو30 ؟ اگه نبو30 خيلي لو30 اگه ببو30 خيلي ملو30 حالا ميبو30؟ 😂😂😂😂️ 
سلام چیشده 

تاپیک عان بزن خیلی دوشت دالم

من خیلی چیزا راجب تو می دونم: ۱-یک انسانی👩🏻‍🦰 ۲-داری اینو می خونی 👩🏻 ۳-الان بیداری🙂 ۴-وقتی زبونتو میاری بیرون نمی تونی بگی «ژ» 😋 ۵-الان امتحان کردی 😅 ۷-الان خندیدی😂 ۸-اصلا متوجه نشدی که شماره «۶»رو جا انداختم 🖍 9-رفتی چک کردی ✏️ ۱٠-دوباره خندیدی😅 ۱۱-نفهمیدی یه شماره رو دوبار نوشتم ✌🏻 ۱۲-رفتی چک کردی و پیداش نکردی 🤦🏻‍♀️ ۱۳-دوباره خندیدی😅 ️ ميگم مر30 به زبون رو30 بهش بر30 با كمپر30 آخه نف30 نگي به ک30 منو ميبو30 ؟ اگه نبو30 خيلي لو30 اگه ببو30 خيلي ملو30 حالا ميبو30؟ 😂😂😂😂️ 
تاپیک عان بزن خیلی دوشت دالم

عه مرسییییی😍😍😍قلبممم اکلیلی شد

راستش خوب نبودم با کامنتت کلی انرژی گرفتم ❤️❤️❤️مرسی مهربونم

🧚🏻‍♀️🪸🪷🪺🧞‍♂️🧘🏼‍♀️🌱👄💄👰‍♀️👠💍🦄🦋🪼🐳🪽🪴🐚🍒🍑🥝🍟🍕🍰🎂🍫🥜🎨🏝️🧸🩵🇱🇷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز