2789
عنوان

جاری ...

374 بازدید | 19 پست

امروز دم شب رفتم خرید با دخترم از سوپرمارکت .دیدم شوهرم زنگ زده که بیا جاری کوچک و برادرشوهر کوچک اومده بیا پذیرایی کن .شوهرم چند روزه مریض ه .(من با اونا یک ساله و نیم ه قطع رابطه م سر توهین و قهر خود به خودشون)

این دومین بار بود اومده بودن .

من م رفتم سلام علیک کردم .پذیرایی کردم .یه خوراکی هم دادم به بچه شون.

اینم بگم از اول تا آخر دهن شوهرم این طور بود 😯 

بعد رفتنشون هم شوهرم گفت که بزرگواری کردی و راحت آشتی کردی .گفت اون روز که اومدن خونه ما .من گفتم از اتاق بیرون نمیای .

ولی به نظر خودم اونا که خودشون اومدن جلو اگه من بد برخورد می کردم من بده میشدم .ولی یه حس بد دارم نمی دونن شاید چون چند ساله رفت و آمد و حرف نزدم یه احساس بد دارم .ولی دایم از خودم می پرسم چی شد یهو اومدن جلو .چون چند بار که به من پدرشوهرم گفت بیا دعوت کن من قبول نکردم .چون باید غرور شو نو می شکستن و میومدن .چون خودشون بی دلیل قهر بودن.


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کار خیلییی درستی کردی عزیزم

اصلا احساس بد نداشته باش. تو می خواستی اونا پشیمون بشن و به قول خودت غرور بی جاشون رو بشکونن، که اینکار رو کردن

شاید فهمیدن اشتباه کردن برا آشتی پا پیش گذاشتن شماهم سخت نگیر

اصلا خوب نیست تو یه خانواده قهر و دشمنی باشه یعنی بهتره که نباشه شما هم الان خوشحال باش که نیست

انشالله همیشه همینجور بمونید

به نظرتون دلیل تغییر رفتار شون چیه

اینکه نمی خوان قهر و تو قطع رابطه بمونن دوست دارن صلح و صفا تو خانواده برقرار باشه

خود من اگه با کسی قهر باشم همیشه بعد آروم شدن ترجیح می دم آشتی کنم تا اینکه قهر بمونم

اینکه نمی خوان قهر و تو قطع رابطه بمونن دوست دارن صلح و صفا تو خانواده برقرار باشه خود من اگه با کس ...

نه از این لحاظ که خودشون اول مقاومت می کردن و منتظر بودن من پا پیش بذارم .چون من عملا آب پاکی زیختم رو دست شون .گفتم صد سال هم بگذره من پا پیش نمی‌ذارم 

چند شب پیش مادرشوهرم گفت که اونا اومدن به پای تو .تو هم آشتی کن 

به نظرتون دلیل تغییر رفتار شون چیه

خب شوهر جاری زیر دست شوهر شما کار میکنه

شاید به صلاحشونه اشتی 

البته برادر شوهرتم از قهر خسته شده 

چن سالشه؟

خدای مهربونم از اینکه این همه دوسم داری ازت ممنونم😘
خب شوهر جاری زیر دست شوهر شما کار میکنه شاید به صلاحشونه اشتی  البته برادر شوهرتم از قهر خسته ...

نه به خاطر کار نیست چون دو تا براردا با هم حرف میزدن سی و خورده ای سال 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز