من الان مربی خانوم گرفتم برای رانندگی .چند روز بعد هم شروع می کنم به روندن
چون دخترم نموند خونه خواهرم .با خواهرم شیفتی کردیم .
الان که همسرم مریض شده و تایم رانندگی هم صبح ه .دخترم خوابه اون موقع . میگم برم عوض کنم مرد باشه مربی م .چون دخترم هم پیش شوهرمه خوابه .شوهرم هم تا یه ماه خونه هست .و اینکه با آموزشگاه حرف زدم گفت قبل شروع کردن به جلسات رانندگی قبول می کنیم عوض کنیم و مرد باشه .نظر شما چیه؟