2777
2789

آره طبیعیه دندونای من از فشار سیم لق میزدن تکون میخوردن دوران سختی بود

💎تحسین از آن زنانیست که اندام هایشان آن ها را تعریف نکرده اند و برای عمیقتر شناختن ماهیتشان به عنوان یک فرد تلاش می کنند نه یک جنس💎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره طبیعیه دندونای من از فشار سیم لق میزدن تکون میخوردن دوران سختی بود


خواهر من هم میگه گاهی احساس می‌کنه دندانش داره میوفته و لق میزنه فک می‌کنه براکتشو شکونده ولی نشکسته طبیعیه؟

خدایا شکرت❤️خودت برام بساز🌱خوب مثل خودت❤️
خواهر من هم میگه گاهی احساس می‌کنه دندانش داره میوفته و لقب میزنه فک می‌کنه براکت شکونده ولی نشکسته ...

بله طبیعیه چون دکتر هربار سیم سفت میکنه دندون باید جا به جا بشه به خاطر همین دست که بزنی میبینی سرجاش لق شده

💎تحسین از آن زنانیست که اندام هایشان آن ها را تعریف نکرده اند و برای عمیقتر شناختن ماهیتشان به عنوان یک فرد تلاش می کنند نه یک جنس💎
خواهر من هم میگه گاهی احساس می‌کنه دندانش داره میوفته و لق میزنه فک می‌کنه براکتشو شکونده ولی نشکسته ...

من که ۲-۳ ساله سیمو درآوردم همچنان گاهی لق میزنه. میترسم دندونام از جاش دربیان  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز