2777
2789

سر ظهر گرمه . شباش خوبه

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر -آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم - هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر - رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر - (مولانا)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شبیه سوالات امتحان جغرافی بود!

کوهستانی معتدل

تابستان های گرم و خشک و زمستان های سرد و مرطوب

اگه الان منظورته که دیگه داره گرم میشه و روزها به 28-29 درجه میرسه دمای هوا

گرم

 شب ها فعلا خوبه روز خیلی گرم 

سلام عشق های من باور کنید من نه اسم خودم و شوهرم رضا و پروانه ، نه نی نی یارم 👩‍💻😳؛نه حس شیشمی ام🥴 ؛نه علم غیب دارم🤓؛نه جادوگرم👹؛نه کارگردانم👨‍💼؛نه بالا دستی ها هم دستم👸 ؛نه از دنیای دیگه اومدم🧚‍♀️؛نه فضایی ام 👽🧞‍♂️؛نه ترسناکم 🧟‍♀️؛نه روحم👻 ؛نه جنم👿 😂😂😂😂😂😂فقط مثل خودتونم این تهمت ها چییه میزنید و لقب ها رو بهم میدین 😂😂😂خب بابا من عضویتم مال ۹۷ بوده ولی وارد سیستم نشده بودم اسم رمز عبورمو یادم رفته بود وقتی این ماه وارد شدم در خواست رمز عبور دادم وارد شدم دوباره ازم اسم کاربری میخواست و منم اینو زدم و همه براشون سوال شد اینم دلیلش عشقولیا 😍😍😍🤗
میخواستم برای سفر دو روزه بیام  یعنی چقدر گرمه

هنوز گرماش اونقد آزار دهنده نیست . بعدش چند ساعت سر ظهر گرم میشه اونم تو آفتاب اگه باشی . البته آخر هفته قراره خیلی گرم بشه

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر -آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم - هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر - رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر - (مولانا)
هنوز گرماش اونقد آزار دهنده نیست . بعدش چند ساعت سر ظهر گرم میشه اونم تو آفتاب اگه باشی . البته آخر ...


ممنون عزیزم

وطن حتی غمش عشقه..سرود و پرچمش عشقه...ایران من 🇮🇷🇮🇷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز