من واقعا شوکه شدم از این هجمه از خشونت کلامی و رفتاری که داری استارتر. جقدر زشت حرف زدی .خداییش دوربین مخفیه؟
چقدددر سخت گرفتی به همسرت و خودت و زندگیت.رفته و برده که برده.زمینگرده میچرخع.خدایی نکرده روزی مادر خودتون نیاز به دکتر داشت دور از جونش خوب تو ممکنه بری و باید بری ...شوهرتم باید اینکار ها کنه؟واااای که خراب کردی و بدهکاری معذرت خواهی درست و حسابی و درست کردن شرایط رو
ببین اگه شوهر من بود دیگه هیییییییچوق هیچوقت بهم محل نمیداد و ولممیکرد و میرفت.خيلی توهین کردی عصبیش کردی اون ازت فراریه الان.یکم تجدید نظر کن تو رفتارت.میگی خوب شده بودین باهم ولی حالا خودت خراب کردی....من بیشتر تر جیح میدم سرکاری باشه تاپیکت مخصوصا کلانتری رفتنت...کاش سرکاری باشه آخه خییییلی سخت گرفتی خییییییلی.مقصر خودتی و خودت اول و آخر
امیدوارم به آرامش برسی با رفتار درست دوستم..باید جبران کنی فقط