من تا بحال تعلیق نشدم. کاربری قدیمیمم بخاطر اینک استفاده نکردم واصلاً یادم رفته بود رمز و.. بیخیال شدم. عزیزم اینجا سایت زنان و بارداری و بچه داریه خیلی ساله از دهه ۸۰ همین بوده. اینک بخوایم از ی سایت سوءاستفادههای دیگ بکنیم میشه تعلیق و درست هم هست. دیگ خودتون میدونید چجوری رفتار کنید ک تعلیق نشید.
والا سایت شده پر از حرفهای بی ربط و حاشیه ای...
هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد...