2777
2789
عنوان

دکتر دیسک کمر

2097 بازدید | 22 پست

بچه ها خواهشا جواب بدین.کسی شیراز یه دکتر خوب برای دیسک کمر که راهکاری بده بجز عمل میشناسید?

دکترا همشون تا میبینن عمل نمیخوای میگن برو حتی ویزیت هم نمیکنن.من خیلی درد دارم

چرا عمل نمیخوای

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عمل نکنید بهتره، عمل نمیخوای که میگن نه...راهش قرص و آمپول ضد التهاب خارجی، و گابا پنتن، 

جلسات فیزیوتراپی، استراحت مطلق و فشار نیاوردن...بعد یمدت خوب میشه، بعدم ورزشهای مخصوص قوی کردن فیله کمر 

عضو سازمان نظام روانشناسی، روان درمانی و مشاوره اختلالات فردی( افسردگی، وسواس، اضطراب و..) و مسائل و مشکلات بین فردی و روابط، مشاوره پیش از ازدواج. اجرا و تفسیر تستهای تخصصی روانشناسی. مشاوره آنلاین و حضوری. 

همه همینو میگن ولا شنیدم یه دکتر سنتی هست گفته دنبه گوسفند و با خرما قاطی کن بذار روش تا یه هفته چند نفر بودن که خوب شدن ۲ روزه برا شوهرم میذارم ایشالله که خوب بشه البته حالش بده ۲ تا دیسکش پاره شده عمل نمیکنه

خدایا شکرت

چرا عمل نمیخوای

دکتر میگه عمل لازم نیس الان زوده . من منظورم اینه که هر جا میرم فقط اگه عمل لازم باشی بهت اهمیت میدن. وگرنه حتی یه داروی تقویتی برات تجویز نمیکنن

عمل نکنید بهتره، عمل نمیخوای که میگن نه...راهش قرص و آمپول ضد التهاب خارجی، و گابا پنتن،  جلسا ...

اره میدونم عمل اصلا خوب نیس. منظورم.چیز دیگه ایه اخه از ۲۳ سالگی تا الان که ۲۷ سالمه خیلی زوده برای دیسک کمر و گردن. باید حداقل یه مکمل تقویتی یا راهکاری بدن دکترا.فقط همشون شدن پولکی و فکر جراحی هستن

اره میدونم عمل اصلا خوب نیس. منظورم.چیز دیگه ایه اخه از ۲۳ سالگی تا الان که ۲۷ سالمه خیلی زوده برای ...

حرکات یوگا رو امتحان کن...باید ورزش کنی. چاره اش همینه 

عضو سازمان نظام روانشناسی، روان درمانی و مشاوره اختلالات فردی( افسردگی، وسواس، اضطراب و..) و مسائل و مشکلات بین فردی و روابط، مشاوره پیش از ازدواج. اجرا و تفسیر تستهای تخصصی روانشناسی. مشاوره آنلاین و حضوری. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز