دستور پختش رو براتون میذارم
دو سه روز اول پریودتون یا حداقل روز اول حتما کاچی بخورید
برای تقویت بدن خیلی مفیده

https://s8.uupload.ir/files/20230525_143219_95d9.jpg
آرد رو الک کنید؛با حرارت کم توی ماهیتابه تفت بدین وقتی تغییر رنگ داد و بوی خامیش گرفته شد بهش زردچوبه و زعفران اضافه کنید؛بعد چند قاشق کره یا روغن حیوانی اضافه کنید(من روغن حیوانی اضافه کردم خیلی بهتر از کره شد مزه و بوش)
چند تکه نبات و چندقاشق عسل رو بهش اضافه کنید بعد چند لیوان آب سرد اضافه کنید تاجایی که بافتش مثل فرنی بشه یه ربع با حرارت خیلی کم بذارید بپزه و ۵دقیقه آخر بهش گلاب اضافه کنید
تا اینجا اماده شده
ولی من زیره و رازیانه و گردو رو همراه شکر آسیاب میکنم و بهش اضافه میکنم که دلبخواهیه اگر دوست داشتید میتونید اضافه کنید خوش عطر و مقوی تر میشه
نوش جان🌱