2777
2789
عنوان

بفرمایید کاچی💛+📸🥰

2269 بازدید | 54 پست

دستور پختش رو براتون میذارم

دو سه روز اول پریودتون یا حداقل روز اول حتما کاچی بخورید

برای تقویت بدن خیلی مفیده


https://s8.uupload.ir/files/20230525_143219_95d9.jpg


آرد رو الک کنید؛با حرارت کم توی ماهیتابه تفت بدین وقتی تغییر رنگ داد و بوی خامیش گرفته شد بهش زردچوبه و زعفران اضافه کنید؛بعد چند قاشق کره یا روغن حیوانی اضافه کنید(من روغن حیوانی اضافه کردم خیلی بهتر از کره شد مزه و بوش)

چند تکه نبات و چندقاشق عسل رو بهش اضافه کنید بعد چند لیوان آب سرد اضافه کنید تاجایی که بافتش مثل فرنی بشه یه ربع با حرارت خیلی کم بذارید بپزه و ۵دقیقه آخر بهش گلاب اضافه کنید

تا اینجا اماده شده

ولی من زیره و رازیانه و گردو رو همراه شکر آسیاب میکنم و بهش اضافه میکنم که دلبخواهیه اگر دوست داشتید میتونید اضافه کنید خوش عطر و مقوی تر میشه

نوش جان🌱

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

آخ آخ عاشقشمممممم

 اگر درماندگی و اعتماد به نفس نداشتن باعث جذابیت بیشترمون میشد،دنیا جای بهتری نبود؟اگر صفت [اویزون]برای بقیه جذاب بود چی؟                                              [کاربر واحد پشتیبانی قدیم]

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چه ظاهر خوبی داره

کاش میشد خوردنی ها رو هم دانلود کرد

 اگه مهمون خونه ای بودید و صاحبخونه براتون چای آورد، رد نکنید‌؛ شاید این تنها چیزی باشه که برای پذیرایی داره..... حواسمون به دستهای خالی باشه.... 🤲یادمان باشد زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست؛ ساعت بعد، حساب داریم....
آخ آخ عاشقشمممممم

جات سبز عزیزم

اتفاقا زیاد درست کردم اضافه اومده؛کاش اینجا بودی😅

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

من یه مدت اخرشبا درست میکردم با دخترم میخوردیم نصف شبش ترش میکردم یه حال بدی دیگه الان یکی دوماهه درست نکردم

چیکار کنم با خوردن کاچی ترش نکنم چی بریزم توش؟

ممنون میشم هرکس دوست داشت برای ازدواج خاهرم و خوشبخت شدنش صلوات بفرسته
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز