حق طلاق دارم ، ولی میگن بعد از ثبت توی سیستم ، باید حتما ۴۵ روز بگذره تا برگه ش بیاد و بتونم برم محضر برا طلاق ؟؟؟
آخه این چه قوانینی هست ؟؟؟ اینهمهههههه روز باید بگذره ،، همه ش با فکر و دغدغه ....
حداقل اگه طلاق انجام میشد انگار ی باری از دوشم برداشته میشد 😒