ثودک مدیر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 عنوان دوست من | مشاهده متن کامل بحث + 375 بازدید | 46 پست @نیوگارا دیوونه ای؟؟؟؟پس خدا اون بالا چیکاره ست؟زندگی سخته برای خودت سخت ترش نکنباشه؟یه روزی درست میشهدرستم نشه تموم که میشهباشه؟؟؟ صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤 1402/03/04 | 02:09 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 فرصت زیاد بود سه سالشو فقط تو این سایتم این همه زجه زدم چیشد؟ فکر کنم به اندازه کافی صبر کر ... خب به غیر از صبر کردن و امید داشتن کاری از دستمون برمیاد؟ صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
نیوگارا عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 خب به غیر از صبر کردن و امید داشتن کاری از دستمون برمیاد؟ نهولی صبرم حدی دارهمن تا الان با پسری دوست نشدمتا سن بالابه نظرت حق من اینه؟ 💍♥ i said yes
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 نه ولی صبرم حدی داره من تا الان با پسری دوست نشدم تا سن بالا به نظرت حق من اینه؟ حق آدم ها تو لحظه داده نمیشه یکم صبر کن صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
نیوگارا عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 حق آدم ها تو لحظه داده نمیشه یکم صبر کن یکم چیهخیلی صبر کردمنشدلحظه؟ تو به این همه سال میگی لحظه؟ 💍♥ i said yes
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 یکم چیه خیلی صبر کردم نشد لحظه؟ تو به این همه سال میگی لحظه؟ خب جواب آزمایش که نیست یکم طول میکشه😅یه کم شاد باش یکم بخند برو ورزشبا دوستات خوش باش صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
نیوگارا عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 خب جواب آزمایش که نیست یکم طول میکشه😅 یه کم شاد باش یکم بخند برو ورزش با دوستات خوش باش سالها طول کشیدهسالها تو میگی یکم طول میکشه 💍♥ i said yes
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 سالها طول کشیده سالها تو میگی یکم طول میکشه هرچی هم طول بکشه آخرش خوشحالی تو و خنده های تو صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
نیوگارا عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 هرچی هم طول بکشه آخرش خوشحالی تو و خنده های تو هر چیزی باید موقعی اتفاق بیافته که ذوقشو داریبعدا دیگه به درد نمیخوره 💍♥ i said yes
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 هر چیزی باید موقعی اتفاق بیافته که ذوقشو داری بعدا دیگه به درد نمیخوره اتفاقا اون موقع بیشتر ذوق میکنی صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
نیوگارا عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 86655 اتفاقا اون موقع بیشتر ذوق میکنی نه اون موقع دیگه سنم بالا رفتههرچیزی هم سنی داره 💍♥ i said yes
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 نه اون موقع دیگه سنم بالا رفته هرچیزی هم سنی داره ان شاءالله به زودی🤗 صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 چون تو گفتی حتما😏 ان شاءالله🤩 صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤
freedom30 عضویت: 1402/02/11 تعداد پست: 59878 بیکاریا طرف رسما بهت گفته ب توربطی ندارهواقعا گاهی خوب بودن معنی نداره از ما بپرس ک بگوییم درد چیست مشتی صغیر مصلحت عام میکنند🤍 ترومای من این بود ک باید از خودم در برابر کسایی دفاع میکردم ک قرار بود مراقب من باشند
ثودک مدیر استارتر عضویت: 1401/02/16 تعداد پست: 39909 بیکاریا طرف رسما بهت گفته ب توربطی نداره واقعا گاهی خوب بودن معنی نداره عزیزم دیشب ایشون حالشون خیلی بد بودکسی که حالش بده مطمئنا حرفهای خوب و منطقی نمیزنننمیشه که به حالشون خودشون بذاریمحداقلش اینه که حرفهاش رو میزنه دلش خالی میشه صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤