2777
2789
عنوان

کیست مویی

126 بازدید | 11 پست

واقعا خستم شد دیگه 

من قبلا لیزر کندلا میرفتم یبار رفتم تیتانیوم از اون به بعد سه بار جوش بزرگ زدم ک تب و لرزم میکردم الان میبینم رو دنبالچم زده دردش جوریه وقتی میخوابم رو کمر زیاد میشه خستم بخدا چ کنم

شفای همه ی مریضا صلوات

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وازلین یا ی دنبه یا روغن چرب بزن روش نایلون بکش 24ساعت بمونه بعد اروم فشار بده عفونتش تخلیه شه . گری ...

اره مرحم سیاه گذاشتم درد داره روم نیس برم دکتر

شفای همه ی مریضا صلوات
تلاشتو بکن که خودت عفونتش رو خالی کنی  داداشم عمل کرد خیلی سخت بود

اره قبلا هم زدم ایقذدارو و ماست و ارد و مرحم سیاه گذاشتم سر یک هفته خودش تخلیه شد 

علتش نمیدونید چیه؟

شفای همه ی مریضا صلوات
اره قبلا هم زدم ایقذدارو و ماست و ارد و مرحم سیاه گذاشتم سر یک هفته خودش تخلیه شد  علتش نمیدون ...

علت خاصی نداره 

یه مو که باید دربیاد بیرون برمیگرده تو واونجا عفونت میکنه

اطراف من همش مردا اینطوری شدن 

ازمیان دردها،آنهایی که گفته نشدند مارا پیر کردند💔https://eitaa.com/hanacandlelight

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز