2777
2789
عنوان

شاهین یا کوییک؟

170 بازدید | 13 پست

 به نظرتون کدومش خوبه؟

 

  یه قانونی هست که میگه:گاهی هرچقدر بیشتر پافشاری میکنی وبیشتر سمتش میری و درگیرش میشی اون بیشتر از شما دور میشه🧡🍂... پس رها کن بره شاید رسیدن تو رها کردن باشه! به قول جمله ای که تو کتاب کیمیاگر نوشته بود: انچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت....                                             کارما میگه هرکسی رو بیشتر از لیاقتش دوست داشته باشی بیشتر از لیاقتت ضربه میخوری🤌🪐

واسه ثبت نام طرح دوم یکپارچگی 

  یه قانونی هست که میگه:گاهی هرچقدر بیشتر پافشاری میکنی وبیشتر سمتش میری و درگیرش میشی اون بیشتر از شما دور میشه🧡🍂... پس رها کن بره شاید رسیدن تو رها کردن باشه! به قول جمله ای که تو کتاب کیمیاگر نوشته بود: انچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت....                                             کارما میگه هرکسی رو بیشتر از لیاقتش دوست داشته باشی بیشتر از لیاقتت ضربه میخوری🤌🪐

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شاهین

قطعاتش گیر میاد؟ گرون نیست؟

  یه قانونی هست که میگه:گاهی هرچقدر بیشتر پافشاری میکنی وبیشتر سمتش میری و درگیرش میشی اون بیشتر از شما دور میشه🧡🍂... پس رها کن بره شاید رسیدن تو رها کردن باشه! به قول جمله ای که تو کتاب کیمیاگر نوشته بود: انچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت....                                             کارما میگه هرکسی رو بیشتر از لیاقتش دوست داشته باشی بیشتر از لیاقتت ضربه میخوری🤌🪐
شاهین

قطعاتش گیر میاد؟ زیاد گرون نیس؟

  یه قانونی هست که میگه:گاهی هرچقدر بیشتر پافشاری میکنی وبیشتر سمتش میری و درگیرش میشی اون بیشتر از شما دور میشه🧡🍂... پس رها کن بره شاید رسیدن تو رها کردن باشه! به قول جمله ای که تو کتاب کیمیاگر نوشته بود: انچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت....                                             کارما میگه هرکسی رو بیشتر از لیاقتش دوست داشته باشی بیشتر از لیاقتت ضربه میخوری🤌🪐
کوییک موقع فروش هم مشتری براش بیشتره

از چه نظر؟

  یه قانونی هست که میگه:گاهی هرچقدر بیشتر پافشاری میکنی وبیشتر سمتش میری و درگیرش میشی اون بیشتر از شما دور میشه🧡🍂... پس رها کن بره شاید رسیدن تو رها کردن باشه! به قول جمله ای که تو کتاب کیمیاگر نوشته بود: انچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت....                                             کارما میگه هرکسی رو بیشتر از لیاقتش دوست داشته باشی بیشتر از لیاقتت ضربه میخوری🤌🪐
شاهین

قطعاتش گیر میاد؟ زیاد گرون نیست؟

  یه قانونی هست که میگه:گاهی هرچقدر بیشتر پافشاری میکنی وبیشتر سمتش میری و درگیرش میشی اون بیشتر از شما دور میشه🧡🍂... پس رها کن بره شاید رسیدن تو رها کردن باشه! به قول جمله ای که تو کتاب کیمیاگر نوشته بود: انچه قسمت توست از کنارت نخواهد گذشت....                                             کارما میگه هرکسی رو بیشتر از لیاقتش دوست داشته باشی بیشتر از لیاقتت ضربه میخوری🤌🪐
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز