2777
2789
عنوان

کشک بادمجون

173 بازدید | 19 پست

میشه بگید شما ب چ روشی درست میکنید؟!


خودم اول بادمجونارو یک ساعت تو اب نمک میخوابونم و بعد ابکش و خشک میکنم.

بادجونارو سرخ مبکنم و بعد ی پیاز بزرگ خلالی میکنم و سرخ میکنم

بعد بهش سیر تازه رنده شده و نعنا و ادوویه اضاف مبکنم.

بادمجونارم میریزم و همرو باهم با گوشت کوب له میکنم و دو قاشق کشک اضافه مبکنم و بعد نصف لیوان آب میریزم و میزارم یک ربع جا لیوفته

طعم بهشت میده

شمام بگید اگه درست میکنبد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همینطوری درست میکنم ولی به خاطرشرایط الانم نمیتونم بهش سیربزنم 

اتفاقاالانم دارم درست میکنم 

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤

من درست میکنم ولی بدون سیر

هر موقع خواستی بگو برات حمد،  توحید یا آیت الکرسی بخونم💚❤   اینم لینک تاپیک حاجت روایی من https://www.ninisite.com/discussion/topic/6987406/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c
طعم اصلیش سیره دیگه😄👌🏻

زیاد با طعم سیر داخل غذا حال نمیکنم،  سیر فقط سیر ترشی😅

هر موقع خواستی بگو برات حمد،  توحید یا آیت الکرسی بخونم💚❤   اینم لینک تاپیک حاجت روایی من https://www.ninisite.com/discussion/topic/6987406/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%d8%aa-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792