2777
2789
عنوان

میشه دعا کنین

175 بازدید | 38 پست

نمرم خوب بشه🥺استرس گرفتم دارم سکته میکنم 


نزدیکترین حالت بین دو تا آدم لمس فیزیکی نیست. بلکه وقتیه که بتونن زخم‌هاشون رو بدون ترس از سوءاستفاده به هم نشون بدن .

😂😂😂😂امروز همه دست ب دامن خدا شدیم

من مامانِ یه دختر موفرفریم با چال گونه قشنگش🐥.              مثل شیشه باش،اگر شکستنت ببرشون🖤.                        خدایا خودت پشتم باش و بهم کمک کن🦋.                      یه روز همونی میشه که من میخوام🕊♥️.               اندکی صبر،سحر نزدیک است💚🌱.                     

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واسه من ۵۰ تا  صلوات  بفرس منم فرستادم

حتما عزیزم💜🧸ممنون 

نزدیکترین حالت بین دو تا آدم لمس فیزیکی نیست. بلکه وقتیه که بتونن زخم‌هاشون رو بدون ترس از سوءاستفاده به هم نشون بدن .
😂😂😂😂امروز همه دست ب دامن خدا شدیم

بخدا دارم سکته میکنم از استرس و نگرانی 

نزدیکترین حالت بین دو تا آدم لمس فیزیکی نیست. بلکه وقتیه که بتونن زخم‌هاشون رو بدون ترس از سوءاستفاده به هم نشون بدن .

دارم دیوونه میشم ع استرس🥲

  افغانی ها در تاپیک های من شرکت،لایک، ریپ و... نزنن😊🤝🏻We should all be feministsفمینیست و مدافع حقوق زنان هسدم🌱 از همه ادم های زن ستیز متنفرم اگه تویی که داری امضامو میخونی و زن ستیزی از تو هم متنفرم ی سری از علمای سایت معتقدن دختر زودتر ب بلوغ فکری میرسه ولی جالب اینه همونا عقیدشون اینه همون دختری ک ب سن قانونی رسیده باید برای ازدواحش از پدر اجازه بگیره حق طلاق،حق خروج و... با شوهرش باشه حتی نمیتونه رییس جمهور بشه پس چیشد؟؟😏 مگه نمیگفتین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه؟ها؟ درواقع هرجا ب نفعتون باشه میگین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه هرجا ب ضرر میگین زن ناقص العقل و ضعیفه😏 زن ناموس نیس! یکی از احمقانه ترین روش های حمایت از یک زن اینه ک بگیم مگه خودت ناموس نداری؟ پس همونطور ک دوس نداری کسی مزاحم ناموست بشه تو هم مزاحم ناموس دیگران نشو انگار مردا باهم توافق میکنن ب مایملک همدیگه کاری نداشته باشن! زن یک انسانه مثل مرد زن ممکنه عشق کسی باشه ولی ناموس کسی نیس! اگر قرار باشه ناموسی وجود داشته باشه هرکی فقط و فقط ناموس خودشه بله مرد ها باید ب حریم زنان احترام بزارن ب خاطر اینکه زن ها خودشون مستقل از هر مرد دیگه ای انسانن و هیچکس حق نداره ب حریم انسان دیگه ای تعرض کنه عزیزم اگه از امضام خوشت نمیاد مجبور نیسدی بخونی انگار تمام مشکلات حل شده امضای من مونده😑 تو بحثم از من فشار میخورین سنمو وسط نیارین با تچکر😘
دارم دیوونه میشم ع استرس🥲

وای تو هم 

بخدا امتحان هماهنگ خره 

دهمم

نزدیکترین حالت بین دو تا آدم لمس فیزیکی نیست. بلکه وقتیه که بتونن زخم‌هاشون رو بدون ترس از سوءاستفاده به هم نشون بدن .

منم مثل چی استرس دارم الان میخوام برم نمونه سوال کار کنم تا ۹ 

منتظر روزی هستم که در سال 1404 تاپیک بزنم و از ته دل اشک شوق بریزم و بگم بعلههه منم تونستم 🦷💪 خدایا خودت بهم یه اراده فولادین بده ...

وایی و منیی ک از استرسس نمیتونم لای کتابو باز کنم مرور هم کنم تروخدا دعا کنید واسمم🥲💔💔

      صلَّی اللهُ عَلَیکَ یَا اَبَاعَبدِاللهِ الحُسَین “علیه السلام” 🤲🏻❤️‍🩹

منم مثل چی استرس دارم الان میخوام برم نمونه سوال کار کنم تا ۹ 

دهمی؟؟؟

وای من اصلا نمی‌فهمم 

نزدیکترین حالت بین دو تا آدم لمس فیزیکی نیست. بلکه وقتیه که بتونن زخم‌هاشون رو بدون ترس از سوءاستفاده به هم نشون بدن .
وای تو هم  بخدا امتحان هماهنگ خره  دهمم

اهوممم منم دهمم

سرویس شدم تا کل کتابو خوندم🥲 

  افغانی ها در تاپیک های من شرکت،لایک، ریپ و... نزنن😊🤝🏻We should all be feministsفمینیست و مدافع حقوق زنان هسدم🌱 از همه ادم های زن ستیز متنفرم اگه تویی که داری امضامو میخونی و زن ستیزی از تو هم متنفرم ی سری از علمای سایت معتقدن دختر زودتر ب بلوغ فکری میرسه ولی جالب اینه همونا عقیدشون اینه همون دختری ک ب سن قانونی رسیده باید برای ازدواحش از پدر اجازه بگیره حق طلاق،حق خروج و... با شوهرش باشه حتی نمیتونه رییس جمهور بشه پس چیشد؟؟😏 مگه نمیگفتین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه؟ها؟ درواقع هرجا ب نفعتون باشه میگین زن زودتر ب بلوغ فکری میرسه هرجا ب ضرر میگین زن ناقص العقل و ضعیفه😏 زن ناموس نیس! یکی از احمقانه ترین روش های حمایت از یک زن اینه ک بگیم مگه خودت ناموس نداری؟ پس همونطور ک دوس نداری کسی مزاحم ناموست بشه تو هم مزاحم ناموس دیگران نشو انگار مردا باهم توافق میکنن ب مایملک همدیگه کاری نداشته باشن! زن یک انسانه مثل مرد زن ممکنه عشق کسی باشه ولی ناموس کسی نیس! اگر قرار باشه ناموسی وجود داشته باشه هرکی فقط و فقط ناموس خودشه بله مرد ها باید ب حریم زنان احترام بزارن ب خاطر اینکه زن ها خودشون مستقل از هر مرد دیگه ای انسانن و هیچکس حق نداره ب حریم انسان دیگه ای تعرض کنه عزیزم اگه از امضام خوشت نمیاد مجبور نیسدی بخونی انگار تمام مشکلات حل شده امضای من مونده😑 تو بحثم از من فشار میخورین سنمو وسط نیارین با تچکر😘
بخدا دارم سکته میکنم از استرس و نگرانی 

منم دهمم

آقا توف تو صورتشون چی میشد فرجه زیست رو بیشتر میدادن 

منتظر روزی هستم که در سال 1404 تاپیک بزنم و از ته دل اشک شوق بریزم و بگم بعلههه منم تونستم 🦷💪 خدایا خودت بهم یه اراده فولادین بده ...
وایی و منیی ک از استرسس نمیتونم لای کتابو باز کنم مرور هم کنم تروخدا دعا کنید واسمم🥲💔💔

منم عین تو بدنم میلرزه

نزدیکترین حالت بین دو تا آدم لمس فیزیکی نیست. بلکه وقتیه که بتونن زخم‌هاشون رو بدون ترس از سوءاستفاده به هم نشون بدن .
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز