2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه بار خریدم پسرم انقد با اسبابازی هاش میزد تو سر جوجه ها تا مردن دیگع براش نخریدم گناه دارن حیونیا

پولی که ما شب خرج میکنیم صبح از تو دهن شیر درمیاریم پس جلو ما با پول بابات قیافه نگیر😏😏
من یه بار خریدم پسرم انقد با اسبابازی هاش میزد تو سر جوجه ها تا مردن دیگع براش نخریدم گناه دارن حیون ...

همون منم می ترسم

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

آره میخریدم الانم که۶سالشه داره اتفاقا الان داره بهش دونه میده البته دیگه خیلی بزرگ شده مرغ شده

دخترم ما خیلی منتظرت بودیم مخصوصا خواهرت ولی تو پیش خدا رو دوست داشتی هیچوقت اون روی ماهت رو فراموش نمیکنم😔

من براخودم فعلا میخرم نی نی ندارم🤣🤣


اگر خواستی سرزمینت را آزاد کنی ده گلوله در تفنگت بگذار ، نه گلوله برای خائنین و آدم فروشان و تنها یک گلوله برای دشمنت کافیست! ✅️آدولف هیتلر

بنظرم حیوون ازاریه نخر...من تابحال نخریدم ولی یبار جوجه اردک خریدم کلاغا توحیاط اومدن سرشونو سوراخ کردن مردن پسرم اینقدر گریه کرد. خیلی تاثیر بدی داشت براش تا چندین ماه بهش فکر میکرد. دیگ نخریدم هیچوقت

your "𝐸𝑦𝑒𝑠" 𝑎𝑟𝑒 the  𝑚𝑜𝑠𝑡 "𝐵𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙" 𝑝𝘩𝑜𝑡𝑜 I like..💓ehda.ir سایت ثبتنام اهدای عضو ❤️خدایا شکرت بابت همه چیز...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز