2777
2789

الان چنده؟ بالا رفته یا اومده پایین؟

فقط 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

شدی صاحب هر بند دلم 😍شدی روز و شبم ماه دلم 😍مهمون کوچولوی دلم خیلی خوش اومدی به زندگی مون🥺خدایا شکرت.  خدایا خودت مواظب مسافر کوچولوم باش😍02/6/13 بیبی چکم مثبت شد😍.                                      پسر کوچولو قشنگم داری داداش بزرگه میشی قربونت برم🥺🥺

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم هفته دیگه میخوام بخرم. کسی میدونه؟

امیدوارم پایین بیاد.

دلا تا کی در این دنیا فریب این و آن بینی/ کمی از چاه ظلمانی برون آ تا جهان بینی .                                                                                مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری. 

بنظرم بورس ،طلا،دلار و هیچ چیز دیگه ای تو ایران برااساس منطق و پیش بینی بالا پایین نمیشه ،همش دست اون بالاییاس کفگیرشون که میخوره ته دیگه از مردم میچاپن

کاربری سوم😅 ایشالا اخرین کاربریه دیگه😓 
فعلا بالا میره .  کف قیمتش ۲۵۰۰ بود که پنج شنبه بود ، منم خریدم . میتونی امروز بخری ، یا ...

ماه محرم و صفر اصولا طلا پایین میاد. 

حالا ماه محرم کی شروع میشه؟؟؟

من اگه الان نخرم، مجبورم بمونم تا وسط مرداد که تولدم هست، پول جمع کنم بیشتر، بعد بخرم.


دلا تا کی در این دنیا فریب این و آن بینی/ کمی از چاه ظلمانی برون آ تا جهان بینی .                                                                                مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز