فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 عنوان ب یکی پیام دادم😬 52 بازدید | 2 پست قهر نبودیمهیچ مشکلی نداشتیم جمعه پیام دادم تا حالا سین نزده دوست مجازیمه یعنی از عمد سین نزده؟ ؟؟ مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍) 1402/02/31 | 11:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 نه تیر خورده نمیتونه جواب بده طفلک😂😂 ای خواهر😂😂😂 مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)