2777
2789

هروقت گریه کرد.اگ نوزاد زیر یک ماهه هر دفعه ۳۰ بسته دیگ دو ماه شد هی کم کم‌زیاد ترش کن چون سیر نمیشه

اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان.خوشبختی یعنی صبح ک چشماتو باز میکنی ببینی عشقای زندگیت دارن نفس میکشن.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من روزی نهایت ۳بار شیرخشک میدم ۲۰تا۳۰ سیسی که همونم نمیخوره کامل

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

من نی نیم دوماه هر دفعه بیدار شده یه بار سی میل شیر خشک نیم ساعت بعد شیر خودم نیم ساعت بعدشم سی میل ...

زیاد میدیا چخبره 

از زندگی... ببخشید از نی‌نی‌سایت آموختم تا با کفش کسی راه نرفتم هرگز راه رفتنش را قضاوت نکنم،،،،                      🚫 هرگز با توهین و قضاوت دل نشکنیم "چوب خدا صدا نداره"  

چند ماهشه بچت 

از زندگی... ببخشید از نی‌نی‌سایت آموختم تا با کفش کسی راه نرفتم هرگز راه رفتنش را قضاوت نکنم،،،،                      🚫 هرگز با توهین و قضاوت دل نشکنیم "چوب خدا صدا نداره"  
من فقط بین ساعت ۲ تا ۶-۷ صبح شیر خشک میدم ولی حداقل ۴۵ تا

من شبا شیر خودمو میدم تو ظهر یا عصر شیرخشک میدم شما مارک شیرخشکتون چیه؟

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

۲۳ روز

از یه پیمانه شروع کن اول شیر خودتو بده اگه احساس کردی سیر نشده یه پیمانه که همون ۳۰ سی سی میشه بده هر سه چهار ساعت بهش بده چون معدش الان خیلی کوچیکه دیگه خودت از حالات بچه میفهمی گشنشه یا نه هر موقع احساس میکنی سیر نیست بهش بده ولی اول شیر خودتو بده 

کم کم با میل بچه سی سی شو ببر بالا بمکنش یک و نیم بعد دو 

از زندگی... ببخشید از نی‌نی‌سایت آموختم تا با کفش کسی راه نرفتم هرگز راه رفتنش را قضاوت نکنم،،،،                      🚫 هرگز با توهین و قضاوت دل نشکنیم "چوب خدا صدا نداره"  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز