سلام عزیزم وقت بخیر
من دیشب یه تاپیک داشتم با موضوع داستاني از حضرت ابراهیم که موضوع یا محتواش خیلی،معمولی بود و ممنوع هم نیود و کسی،هم پست ممنوع نذاشت و منم کلا تاپیکام همیشه قفل هست .
امروز عصر چون نمیدونستم در شیفت کدوم یک از نی نی یارها تاپیکم بسته شده از نی نی یار ۵ پرسيدم گفتند در شیفت شما بوده و ایشونم گفتند که این موضوع اصلا ممنوع نیست .
حالا خواستم بدونم دلیلش چی بوده که تاپیک من که اصلا جنجالی و یا سیاسی و هیچ مشکلی نداشته تعطیل شده