اول اینکه واقعا خیلی خیلی خیلی معذرت میخوام بابت سوالم
میگم شما وقت همسر یا نامزدتون میبوستتون همراهی میکنین؟من نمیدونم چرا اصلا بلد نیستم تئوریشو بلدم ولی عملیش اصلا نمیتونم😂
نخندین بخدا جدی مشکل دارم😐
هم خندم میگیره هم یکم خجالت میکشم هم اصلا نمیتونم اونم ناراحت میشه
شما اینطوری نبودین؟
بازم معذرت بابت سوالم بعدا گزارش بزنین 🙏