2777
2789
عنوان

تئوری:💬

| مشاهده متن کامل بحث + 319 بازدید | 58 پست
والا تا الان جز بدبختی چیزی ندیدم بقیشم دیگ همینه

نه اینجوری نیست کافیه به خودت تلقین نکنی میبینی که میتونی خوشحال باشی

یه جمله واسه خود چند سال بعدت:"دارم سخت تلاش میکنم تا تو خوشحال باشی….”💎
اره کاشکی میرفتم ب گذشته 

گذشته ها گذشته بهش فکرنکن

آینده رو بچسب هنوز خیلی راه مونده

یه جمله واسه خود چند سال بعدت:"دارم سخت تلاش میکنم تا تو خوشحال باشی….”💎

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمی‌فهمم چرا این مدلی شده زندگیم ولی هیچ شبیه آرزو هام نیست

خیلیا زندگی اونجوری نشده که باب دلشون بوده

ولی خودشونو نباختن تو هم خودتو نباز

یه جمله واسه خود چند سال بعدت:"دارم سخت تلاش میکنم تا تو خوشحال باشی….”💎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز