بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ولی شرط میبندم پدربزرگای هممون با توجه به تعریفاشون باپلنگ و خرس کشتی گرفتن و بدون تفنگ و شمشیر کشتنشون😂😂😂😂🍭
اهای فلانی فره دوست دیرم❤️، مه سربازدم تو سردارمی،گیونم خرت کل چی نازارم،قلبم نذرد🥺A❤️Mعزیران کاربری دست دو نفره مهسا و ریحانه اول تاپیکا میگم کدوممونیم که اشتباه نکنید🙂👍🏻
من اونیم که سایه هم نداشت...((اگر بخوام وضعیت و حالِ روحیِ الانم و توصیف کنم باید بگم: دریا طوفانی ؛ قایقمسوراخه ؛ پاروم شکسته ؛ خودمم خسته ام ؛ خیلی خستم ؛ خیلی خیلی خستم ؛ از کوسه هم میترسم ؛ اما ادامه میدم ...))👣و اما نیمه شبی من خواهم رفت .. از دنیایی ک مال من نیست.... از زمینی ک مرا بیهوده ب ان بسته اند....مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤 باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤
بختک رو همیشه موقع هایی تجربه کردم که خیلیییییییییی خسته بودم.بنظرم همون دلیل علمیش منطقی تره
میم های نی نی سایتی اینجا میزارم😁 😎حافظ کل سوره( قل هو الله احد)..😎ساعت ۱۲ شب به بعد توی سایت پادزهر لازم میشین بس که سمه😌من وقتی میام نی نی سایت خودم میریزم پشما م میمونن آخه یکی نیست بگه ماذا فاذا لاذا چاذا بلاذا