darya88443 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/13 تعداد پست: 955 عنوان کیت منفی 33 بازدید | 3 پست سلام این ماه پریودیم بدون درد بودامروز ۱۲ سیکلم کیت گذاشتم فقط یک خط انداخت ینی میشه من این ماه تخمک گذاری نداشته باشم؟😞😞😞 1402/02/28 | 13:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
asal0111 عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2378 من تازه فهمیدم فقط ازسمت چپ تخمک دارم ازراست نه هرباررفتم سونوسمت چپ فولیکول داشتم ولی سمت راست نه درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن
asal0111 عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 2378 این ماه هم یه فولیکول ۱۸توتخمدان چپ بود درانتـــظاردوبـــاره مــــادرشـــدن