2777
2789
عنوان

دیشب خواب دیدم...

352 بازدید | 8 پست

خواب دیدم یه چیزی داخل حیاطمون هست مثلا انگار قارچ پرورش میدن میرم یه ساپورت سفید بینشون میبینم برش میدارم میکنم پام.. خواهرشوهرم میاد میگع برا منم بردار میرم بردارم تا خیلی لباس هست یکی برا خواهرشوهرم برداشتم بعد انگار اونی که قارچ پرورش میداد جن هستن ناراحت میشن من لباس براخواهرشوهرم برداشتم نگاه انگشتم میکنم میبینم سوراخ شده و ازش برگ میاد بیرون تا پشیمونم باز رفتم از جن ها لباس گرفتم... خیلی توفکرم یعنی چی بود این خواب

😐

واقعا فکر کردین ؟من انقدر حوصله دارم که طلاق بگیرم ؟؟ من واقعا حوصله ندارم بخام این زندگی این همسر این خانواده رو ترک کنم که بخام دوباره ..ازدواج کنم تشکیل خانواده بدم...دوباره ۳سال طول بکشه فرمان اون زندگی اون مرد اون خانواده همسر رو به دست بگیرم؟؟فرهنگشون طبقه خانوادشون بشناسم.دوباره خاهر شوهر مادر شوهر بازی رو تحمل کنم؟ حوصله دارم ؟؟بخام جاری مادرشوهر خاهر شوهر بشناسم از سر زندگیم بازشون کنم؟؟ هرچند همسرم بد هم باشه.... بخام داخل خانواده همسر برا خودم جایگاهی درست کنم؟؟؟اعتماد اطرافیانو کسب کنم؟؟.من انقدر عمر میکنم ؟؟واس اینکار؟؟؟این حوصله اعصاب دارم؟؟؟پس عمری وقتی واس این شوهر این زندگی گذاشتم چی؟؟؟؟مگر همینجوری کشکی هست ؟؟؟؟خیر جانم ..(دیالوگ نوید محمد زاده)من میمونم اینجا حقمو میگیرم موندم حقتونو کف دستتون بزارم😃 اینارو درست میکنم...با همین آدم ها..همین تیکه ها پازل مو میچینم .....زندگی بازی حکم هست وقتی برد میزنن کارت هارو معلوم نیست به تو چی میفته شاید بهترین دست...شاید بدترین دست...ولی مجبوری با همون دست بازی کنی..با همون کارتا منتها..باید بدونی کدوم کی استفاده کنی که بازی رو ببری....توی شطرنج باید بشناسی مهره هاتو کدومو کجا بزاری....تو کل عمر وقت نداری که صرف شناختن مهره های زندگیت کنی .....پس با همینا بازی کن.. _زندگی یک قماره_ من شاید قمار بلد نباشم...ولی وسط بازی هم حق جا زدن ندارم...این قانون بازی حکم هست____کاربر ۹ساله سایتم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو ادبیات کنکور ب اینا میگن اثغاث احلام😶 اگه املاشو درست نوشته باشم

من پرتویی از نور عظیم خداوندم، هراتفاقی که برای من رخ دهد قطعا خداوند آن را به نفع و صلاحم قرار داده دنیا و آخرت خودم خانواده ام و عزیزانم و کشورم را به دست خدا میسپارم و با خیال آسوده شبها میخوابم،وزن ایده آل:  ۶۰                              اهداف معنوی:مقید بودن به نماز اول وقت و زیارت عاشورا و دعای توسل و ذکر و قرآن و کمک به دیگران مخصوصا والدین و خوشرویی و صبوری و ترک گناهان          اهداف دنیوی: تربیت صحیح و آموزش فرزندانم و خوشرفتاری و وقت گذراندن با آنها ، لذت بردن از لحظات و خوشی های زندگی        علایق:جهانگردی, طبیعت، شنا، آشپزی، نقاشی، نویسندگی، شعر، فیلم ،کتب تاریخی و مذهبی و نجوم، تحقیق و آزمایش میکروسکوپی    خدایا ازت ممنونم بخاطر همه چیز خدایا شکرت خداوند بزرگ خالق هسستی بخش خداوند قادر و مهربان امور زندگی ام را به تو میسپارم من را ببخش و بیامرز و از گناهانم در گذر

تعبیر خواب بنفشو نصب کن اونجا ببین تعبیر خوابت چیه

انگار خوابت ترکیبی از چندتا موضوعه

هم باید تعبیر جن رو ببینی هم برگ هم انگشت هم شلوار هم خواهرشوهر هم قارچ

"چُنان صاعقه‌ای بر من فرود آمدی و دو نیمم کردی؛ نیمے که دوستت دارد و نیمے دیگر که رنج می‌برد به خاطرِ نیمے که دوستت دارد...♥:)"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز