من دختری از جنس غم🙂💔زاده بدبختی ها و مشکلات دنیا🌍نمیدونم یهو چیشد از کجا شروع شد ولی تا به خودم اومدم دیدم وای، عمری به عشق و عاشقی این و ان خندیدم خدا چنان عشقی به سرم اورد که.... برای بهم رسیدنمون خیلی تلاش کردیم خیلی التماس کردیم زجه زدیم تا شاید دل سنگشون راضی شه مال هم شیم🙂💔ولی فایده ای نداشت،خود🌱کشی کردم دیگه دست کشیدم از این زندگی که قرار بود بی اون باشه ولی انگار خواست خدا نبود و دوباره برگشتم🥲انگار بالاخره بعد چهارسال خدا داشت بهم لطف میکرد،داشتم به عشق زندگیم میرسیدم که......💔🥀خدا مهربون ترین و بهترین حامی زندگیمو ازم گرفت😭حالاشدم مرده متحرک یه ادم که خالی از هر احساسی😓🪦میشه با اون دلای مهربونتون برای حاجتم یه صلوات بفرستید🙂🌱خدایا منتظر معجزه قشنگتم🙃🍃
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من دختری از جنس غم🙂💔زاده بدبختی ها و مشکلات دنیا🌍نمیدونم یهو چیشد از کجا شروع شد ولی تا به خودم اومدم دیدم وای، عمری به عشق و عاشقی این و ان خندیدم خدا چنان عشقی به سرم اورد که.... برای بهم رسیدنمون خیلی تلاش کردیم خیلی التماس کردیم زجه زدیم تا شاید دل سنگشون راضی شه مال هم شیم🙂💔ولی فایده ای نداشت،خود🌱کشی کردم دیگه دست کشیدم از این زندگی که قرار بود بی اون باشه ولی انگار خواست خدا نبود و دوباره برگشتم🥲انگار بالاخره بعد چهارسال خدا داشت بهم لطف میکرد،داشتم به عشق زندگیم میرسیدم که......💔🥀خدا مهربون ترین و بهترین حامی زندگیمو ازم گرفت😭حالاشدم مرده متحرک یه ادم که خالی از هر احساسی😓🪦میشه با اون دلای مهربونتون برای حاجتم یه صلوات بفرستید🙂🌱خدایا منتظر معجزه قشنگتم🙃🍃
اسی من منتظرتم 😂😂حتما خبر بده که تونستی حذفش کنی یانه
من دختری از جنس غم🙂💔زاده بدبختی ها و مشکلات دنیا🌍نمیدونم یهو چیشد از کجا شروع شد ولی تا به خودم اومدم دیدم وای، عمری به عشق و عاشقی این و ان خندیدم خدا چنان عشقی به سرم اورد که.... برای بهم رسیدنمون خیلی تلاش کردیم خیلی التماس کردیم زجه زدیم تا شاید دل سنگشون راضی شه مال هم شیم🙂💔ولی فایده ای نداشت،خود🌱کشی کردم دیگه دست کشیدم از این زندگی که قرار بود بی اون باشه ولی انگار خواست خدا نبود و دوباره برگشتم🥲انگار بالاخره بعد چهارسال خدا داشت بهم لطف میکرد،داشتم به عشق زندگیم میرسیدم که......💔🥀خدا مهربون ترین و بهترین حامی زندگیمو ازم گرفت😭حالاشدم مرده متحرک یه ادم که خالی از هر احساسی😓🪦میشه با اون دلای مهربونتون برای حاجتم یه صلوات بفرستید🙂🌱خدایا منتظر معجزه قشنگتم🙃🍃
من دختری از جنس غم🙂💔زاده بدبختی ها و مشکلات دنیا🌍نمیدونم یهو چیشد از کجا شروع شد ولی تا به خودم اومدم دیدم وای، عمری به عشق و عاشقی این و ان خندیدم خدا چنان عشقی به سرم اورد که.... برای بهم رسیدنمون خیلی تلاش کردیم خیلی التماس کردیم زجه زدیم تا شاید دل سنگشون راضی شه مال هم شیم🙂💔ولی فایده ای نداشت،خود🌱کشی کردم دیگه دست کشیدم از این زندگی که قرار بود بی اون باشه ولی انگار خواست خدا نبود و دوباره برگشتم🥲انگار بالاخره بعد چهارسال خدا داشت بهم لطف میکرد،داشتم به عشق زندگیم میرسیدم که......💔🥀خدا مهربون ترین و بهترین حامی زندگیمو ازم گرفت😭حالاشدم مرده متحرک یه ادم که خالی از هر احساسی😓🪦میشه با اون دلای مهربونتون برای حاجتم یه صلوات بفرستید🙂🌱خدایا منتظر معجزه قشنگتم🙃🍃
من دختری از جنس غم🙂💔زاده بدبختی ها و مشکلات دنیا🌍نمیدونم یهو چیشد از کجا شروع شد ولی تا به خودم اومدم دیدم وای، عمری به عشق و عاشقی این و ان خندیدم خدا چنان عشقی به سرم اورد که.... برای بهم رسیدنمون خیلی تلاش کردیم خیلی التماس کردیم زجه زدیم تا شاید دل سنگشون راضی شه مال هم شیم🙂💔ولی فایده ای نداشت،خود🌱کشی کردم دیگه دست کشیدم از این زندگی که قرار بود بی اون باشه ولی انگار خواست خدا نبود و دوباره برگشتم🥲انگار بالاخره بعد چهارسال خدا داشت بهم لطف میکرد،داشتم به عشق زندگیم میرسیدم که......💔🥀خدا مهربون ترین و بهترین حامی زندگیمو ازم گرفت😭حالاشدم مرده متحرک یه ادم که خالی از هر احساسی😓🪦میشه با اون دلای مهربونتون برای حاجتم یه صلوات بفرستید🙂🌱خدایا منتظر معجزه قشنگتم🙃🍃
عزیزم گزینه حذف صفحه نداره تو پیج خودم اصلیم برم یا فیکه؟
برو تو پیج فیکت
همون پیجی که میخای حذف کنی
من دختری از جنس غم🙂💔زاده بدبختی ها و مشکلات دنیا🌍نمیدونم یهو چیشد از کجا شروع شد ولی تا به خودم اومدم دیدم وای، عمری به عشق و عاشقی این و ان خندیدم خدا چنان عشقی به سرم اورد که.... برای بهم رسیدنمون خیلی تلاش کردیم خیلی التماس کردیم زجه زدیم تا شاید دل سنگشون راضی شه مال هم شیم🙂💔ولی فایده ای نداشت،خود🌱کشی کردم دیگه دست کشیدم از این زندگی که قرار بود بی اون باشه ولی انگار خواست خدا نبود و دوباره برگشتم🥲انگار بالاخره بعد چهارسال خدا داشت بهم لطف میکرد،داشتم به عشق زندگیم میرسیدم که......💔🥀خدا مهربون ترین و بهترین حامی زندگیمو ازم گرفت😭حالاشدم مرده متحرک یه ادم که خالی از هر احساسی😓🪦میشه با اون دلای مهربونتون برای حاجتم یه صلوات بفرستید🙂🌱خدایا منتظر معجزه قشنگتم🙃🍃
اون قسمتی که برات زده دنبال کردن، اونجا باید ویرایش مشخصات باشه
من دختری از جنس غم🙂💔زاده بدبختی ها و مشکلات دنیا🌍نمیدونم یهو چیشد از کجا شروع شد ولی تا به خودم اومدم دیدم وای، عمری به عشق و عاشقی این و ان خندیدم خدا چنان عشقی به سرم اورد که.... برای بهم رسیدنمون خیلی تلاش کردیم خیلی التماس کردیم زجه زدیم تا شاید دل سنگشون راضی شه مال هم شیم🙂💔ولی فایده ای نداشت،خود🌱کشی کردم دیگه دست کشیدم از این زندگی که قرار بود بی اون باشه ولی انگار خواست خدا نبود و دوباره برگشتم🥲انگار بالاخره بعد چهارسال خدا داشت بهم لطف میکرد،داشتم به عشق زندگیم میرسیدم که......💔🥀خدا مهربون ترین و بهترین حامی زندگیمو ازم گرفت😭حالاشدم مرده متحرک یه ادم که خالی از هر احساسی😓🪦میشه با اون دلای مهربونتون برای حاجتم یه صلوات بفرستید🙂🌱خدایا منتظر معجزه قشنگتم🙃🍃