2777
2789
عنوان

دندون عقل🦷🦷

| مشاهده متن کامل بحث + 154 بازدید | 30 پست
چند سالته؟با دندونپزشک مشورت کن ولی فکر میکنم بهتره دندون عقل ها رو جراحی کنی،چون معمولا دندون عقل ز ...

۲۰

برای جراحی مشکلی پیش نیومد؟ احتمالا همون جراحی رو بکنم ولی خیلی میترسم

زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

جاشو داری؟ من اگه جاشو داشتم یه گلی به سرم میزدم ولی هیچی جا ندارم

نه ندارم

ﺗﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺁﻥ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺁﺧﺮ .... ﮐﻨﺎﺭ ﺷﯿﺸﻪ ... ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﭽﺎﻟﻪ ﺷﻮﯼ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺕ !!! ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﮐﻨﯽ ... ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﭽﺴﺒﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺯﻝ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭ ....... ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ !! ﺑﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ...! ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ... ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺍتت ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺧﯿﺲ ﺷﻮﺩ، ﺍﺯﺣﻀﻮﺭ ﭘﺮ ﺭﻧﮓ ؛ ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ .... ﯾﮏ ﺁﺭﺯﻭ .... ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ ..... ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ... ﻭ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﺕ ﮐﺠﺎﺳﺖ !! ؟؟ ﺍﺻﻼ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﯼ !! ﻭ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﮤ ﻫﻤﯿﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﻮﺩ ... ﺩﻧﺞ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ... ﻭ ﺁﻩ ﺑﮑﺸﯽ ﺍﺯ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼِ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﻫﺎﻳﺖ ، ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﺰﺩﯼ ... ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ ... ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﺭ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯽ : " ﺍﻯ ﻛﺎﺵ "

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو عکس opg بگیر مشخص میشه در چه حالتین بعد اینکه عقل رو بکشی خ منطقی تر و عقلانی تر تا ادم دندونای ...

چشم


زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

نه ندارم

باید بریم جراحی🥲

زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

بستگی به جرات و شهامتت داره

والا تواین مورد صفر

بعد جراحی چقدر اذیت میکنه؟ 

زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

باید بریم جراحی🥲

من به گوشمم فشار میاره ولی می ترسم

ﺗﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺁﻥ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺁﺧﺮ .... ﮐﻨﺎﺭ ﺷﯿﺸﻪ ... ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﭽﺎﻟﻪ ﺷﻮﯼ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺕ !!! ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﮐﻨﯽ ... ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﭽﺴﺒﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺯﻝ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭ ....... ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ !! ﺑﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ...! ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ... ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺍتت ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺧﯿﺲ ﺷﻮﺩ، ﺍﺯﺣﻀﻮﺭ ﭘﺮ ﺭﻧﮓ ؛ ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ .... ﯾﮏ ﺁﺭﺯﻭ .... ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ ..... ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ... ﻭ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﺕ ﮐﺠﺎﺳﺖ !! ؟؟ ﺍﺻﻼ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﯼ !! ﻭ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﮤ ﻫﻤﯿﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﻮﺩ ... ﺩﻧﺞ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ... ﻭ ﺁﻩ ﺑﮑﺸﯽ ﺍﺯ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼِ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﻫﺎﻳﺖ ، ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﺰﺩﯼ ... ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ ... ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﺭ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯽ : " ﺍﻯ ﻛﺎﺵ "
گفتم که اگر از اینایی هستی که مثلاً قراره آمپول بزنی استرس میگیریو و دست و پات میلرزه خب اذیت میشی و ...

نه با آمپول مشکل ندارم

زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

۲۰ برای جراحی مشکلی پیش نیومد؟ احتمالا همون جراحی رو بکنم ولی خیلی میترسم

نه دو مرحله رفتم ،یبار دو تای سمت چپ یه بار دوتای راست ، یه روز اولش اذیتی تا یه هفته هم یجوریه بعد تموم میشه ،ولی کلا برو دندونپزشک مشورت بگیر ببین بازم صبر کنی یا جراحی 

اللهم عجل لولیک الفرج💞💞💞
نه دو مرحله رفتم ،یبار دو تای سمت چپ یه بار دوتای راست ، یه روز اولش اذیتی تا یه هفته هم یجوریه بعد ...

چشم عزیزم

ممنون

زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

خب پس سر می‌کنه چیزی تا آخرش نمی‌فهمی بعدش یه چند روزی مراعات میکنی و میری بخیه رو میکشن تمام،💪💪💪

چشم😶😶

زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

هرچقدر زودتر جراحی کنید و خارج شه راحتتره. اگر نزدیک عصب باشه احتمال اسیب به عصب خیلی خیلی کمتره. جراحیشم جراحی سختی نیست سمت راست باهم و سمت چپ باهمدیگه خارج میشن

 برای دادن طرح درمان دندانپزشکی عکس رادیوگرافی و معاینه کلینیکی دندان ضروریه، با توضیحات که خودتون درباره شرایط دندان میگید در ۹۰ درصد موارد امکان دادن نظر درست وجود نداره، بنابراین از جواب دادن معذورم.
هرچقدر زودتر جراحی کنید و خارج شه راحتتره. اگر نزدیک عصب باشه احتمال اسیب به عصب خیلی خیلی کمتره. جر ...

ممنونم

زخم زبان هایتان همچون خنجر بر قلب خودتان فرود می آيد؛ حال یا این دنیا یا در آخرت! درهرصورت بدان که در امان نخواهی بود ...🌱./هر زمان حس میکنی که در جهنم مانده ای       با خودت بنگر کجا قلب که را سوزانده ای...⚡️/زخم اگر منطقه از حمله ی اسرائیل است.../این همان مکر برادرکشی قابیل است.../ گرگ در بند غریزه ست اگر درنده ست.../ آدمی گر بدرد گرگ از او شرمنده ست.../مرز وحشی گری اش نیست چرا اسرائیل.../ چون کمر بسته به اشغال فرات از ره نیل.../آن فراتی که به اروند تمایل دارد.../مرز آبیست که بر خاک وطن پل دارد.../این چه دینی که فقط راحت خود می بینی.../ یا فراتر نرود دید شما از بینی .../ آتشی گر زده بر فرض زمانی نازی.../ انتقامش ز فلسطین به چه می اندازی؟.../ یاد دارید که در جنگ جهانی به یهود.../ جز فلسطین کسی آغوش محبت نگشود؟.../ رحمشان نیست کسی راکه پناهش داده .../ حال با ما چه کند؟ فرض شود همساده .../ دزد اگر خانه ی همسایه و ساکت ماندی.../ نوبت بعدی تو هستی که خود او را خواندی  🇮🇷❤️🇵🇸

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز