atishparh مدیر استارتر عضویت: 1401/11/01 تعداد پست: 1828 عنوان کرد هست 100 بازدید | 19 پست خواب ک ندارم حداقل ی کم حرف بزنیم 1402/02/26 | 01:39 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پروانه_مشکی عضویت: 1401/12/08 تعداد پست: 323 بنده:) من از تبار غربتم، از آرزوهای محال، قصه ما تموم شده، با یه علامت سوال...🕊🤍
memahtab عضویت: 1401/05/27 تعداد پست: 6293 کرد نیستم ولی امروز جایی بودیم مهمونی یه فیلم سینمایی کردی گذاشت خیلی خوشم اومد طبیعتش مخصوصا قشنگ بود لباساشون. فیلم سینمایی کردی اگه باز میشناسید معرفی کنید ببینم
atishparh مدیر استارتر عضویت: 1401/11/01 تعداد پست: 1828 من کرد سنندجم خوبین چیکارا میکنین بخدا از بس استرس و عصاب خوردی دارم نمیتونم بخوابم شماها رو نمیدونم
atishparh مدیر استارتر عضویت: 1401/11/01 تعداد پست: 1828 کرد نیستم ولی امروز جایی بودیم مهمونی یه فیلم سینمایی کردی گذاشت خیلی خوشم اومد طبیعتش مخصوصا قشنگ ب ... ولا نمیدونم کدومشو بگم
4404aylin عضویت: 1397/11/08 تعداد پست: 26740 منم هستم دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
پروانه_مشکی عضویت: 1401/12/08 تعداد پست: 323 کرد کجا کردستان ..رگشو دارم...رگ ترک و بختیاری هم دارم🙂😂 من از تبار غربتم، از آرزوهای محال، قصه ما تموم شده، با یه علامت سوال...🕊🤍
atishparh مدیر استارتر عضویت: 1401/11/01 تعداد پست: 1828 کردستان ..رگشو دارم...رگ ترک و بختیاری هم دارم🙂😂 ینی چی
پروانه_مشکی عضویت: 1401/12/08 تعداد پست: 323 من کرد سنندجم خوبین چیکارا میکنین بخدا از بس استرس و عصاب خوردی دارم نمیتونم بخوابم شماها رو نمیدونم منم همینطور.. من از تبار غربتم، از آرزوهای محال، قصه ما تموم شده، با یه علامت سوال...🕊🤍