کیبیت مدیر استارتر عضویت: 1397/11/19 تعداد پست: 12442 عنوان یانگوم 523 بازدید | 30 پست من وقتی این فیلم پخش میشد راهنمایی بودم و دقیق یادم نبود الان که پخش میشه می بینم چقدر رو مخ بوده یانگوم و همیشه هم قیومیونگ اول میشده نه یانگوم ... 1402/02/25 | 00:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پناه_جانم_خدا عضویت: 1401/05/25 تعداد پست: 272 فکر کنم گیومیونگ سلام بزنید روی این متن لینک تاپیکمون..🕊✨️
سایتستون عضویت: 1400/09/24 تعداد پست: 12028 گيوميونگ لطفا پروفايل منو كپى نكنيد،پروفايل مثل شناسنامه هر فرديه ،…😅
shofehsenjed عضویت: 1401/09/22 تعداد پست: 403 ترک هستین؟ منم بچه دبستانی بودم الان میبینم خیلی رو مخه و چقدر بدبخت بودن همشون
مامان_گلهای_بهاری عضویت: 1395/08/19 تعداد پست: 39332 منم یه مدت پیش نشستم به خاطر بچه هام با اونا دیدم . یه جاهاییش واقعا رو مخه این همه فلاکت😄😄 اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
کیبیت مدیر استارتر عضویت: 1397/11/19 تعداد پست: 12442 ترک هستین؟ منم بچه دبستانی بودم الان میبینم خیلی رو مخه و چقدر بدبخت بودن همشون آره چطور به خاطر گ می گی 😬
سایتستون عضویت: 1400/09/24 تعداد پست: 12028 از کجا میگی که با گ هست !!! از تلفظش لطفا پروفايل منو كپى نكنيد،پروفايل مثل شناسنامه هر فرديه ،…😅
shofehsenjed عضویت: 1401/09/22 تعداد پست: 403 از کجا میگی که با گ هست !!! وا قیومینگ اولین باره میشنوم🤣🤣
samatajik عضویت: 1401/12/03 تعداد پست: 2967 الان ک فکرمیکنم بعضی سریالا رو قدیما چقد با ذوق و شوق دنبال میکردم مثلا همین یانگوم یا سریال نقطه چین یا پاورچین😐 واقعا چقد مسخره بودن