2777
2789
عنوان

داستان زندگیم

138 بازدید | 8 پست

با شوهرم از یازده سالگی آشنا شدیم خیلی خوشبخت بودیم چهارده سالگی ازدواج کردیم خیلی راضیم🥰🥰چشم حسود کور ایش 

پ.ن.پ شوخیه عکس چشم زخم پیدا نکردم طنز کار بیشتر شه🙄🙄 دوستان محبت کنید بفرستید

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 

فحش خیلی خیلی بد  

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
فحش خیلی خیلی بد    

😂😂😂

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂😂

دوس داشتی🤣

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
دوس داشتی🤣

استیکر چشم زخم داری؟🙄

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 
استیکر چشم زخم داری؟🙄


عاره 😌🧿  

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
عاره 😌🧿

بآه باه

ما می خواستیم دنیا رو عوض کنیم دنیا ما رو عوض کرد 🖤🖤یک عدد خسته از همه چیز🖤یک آدم تلخ 🖤 خواهشا تو خصوصی نیاید دلیل حالم رو بپرسید دوست ندارم توضیحی راجبش بدم.اولن کع این جا یه سایت عمومیه وقتی نظرتو بیان میکنی جنبه شنیدن نظر مخالف رو هم داشته باش دوما نقد یه نظر با عدم بی احترامی به اون نظر خیلی فرق داره پس اول تعریف دموکراسی رو بفهمید چهار تا کتاب راجبش بخونید بعد بیاید اینجا جبهه بگیرید دموکراسی یعنی من نظر مخالفمو میگم تو هم باید متقابل بع نظر مخالف من احترام بزاری بشنویش 
بآه باه

😝😝🧿

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعواباشوهر

111zendegi | 57 ثانیه پیش
2791
2779
2792