2777
2789
عنوان

مهمان مرد

| مشاهده متن کامل بحث + 1302 بازدید | 85 پست
تاپيك زدم بپرسم چطور وارد عمل بشم  سوتي ندم  سوالم واضح بود

یه جوری متنت بود که اینو نمیگفت 

یه جوری نوشته بودی که انگار بابات میخواد زورکی کاری کنه که مهمونها ببیننت

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**
تاپيك زدم بپرسم چطور وارد عمل بشم  سوتي ندم  سوالم واضح بود


ولی متنت اینو نمیگفت 

یه جوری نوشتی که انگار بابات میخواد زوری مهمونها ببیننت

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خجالت نداره اونجوری خب دوستای بابات هستن میان خونتون همون اول که میان سلام علیک میکنی ۵ دقیقه بعد ب ...

الان من از سركار اومدم  ديدم يه اقايي نشسته احوالپرسي كردم خوشامدگويي كردم رفتم اتاق ديگه دليل نداره برم سالن.

اونيكيش نيم ساعت ديگه قراره بياد چطوري با اون احوالپرسي كنم؟؟؟اينجاش سخت شد

لباسای بیرونو درآر.  . لباس سنگین و مرتب بپوش‌. اگر عرق داری تمیز کن صورتتو ‌. خیلی ریلکس وقتی نفر بعد اومد بعد از ده دقیقه برو احوالپرسی کن و برو تو آشپزخونه مثلا یع جیزی برداری یا مثلا برو اتاق دیگه 

خب شابد پسر خوبی دارن میخواد شمارو ببینن.  اتفاقا خیلی متین و سنگین لباس بپوش اومدن همون اول ج ...

من سركار بودم اومدم ديدم يكيش نشسته احاولپرسي كردم رفتم اتاق

نفر دوم نيم ساعت ديگه مياددددد

اونوچيكار كنم؟

من سركار بودم اومدم ديدم يكيش نشسته احاولپرسي كردم رفتم اتاق نفر دوم نيم ساعت ديگه مياددددد اونوچي ...

بابا استرس نداره که . خیلی عادی باش‌. انگار دو تا خانم هستن‌. خیلی عادی سنگین و متین و مرتب با یک لبخند کم برو احوالپرسی کن و بگو خوش امدید‌. و بعد هم به یه بهانه ای برو یه اتاق دیگه یا تو آشپزخونه یه کاری انجام بده و برگرد‌

 

منم بابام دوستاش که میان میگه بیا سلام کن خجالتی نباش

اون واقعا منظوری نداره دلش میخواد بگن چه دختر خوب زرنگی داره و موفقه تو همه چی(درس و اینا)

حالا تو بسته به شناختی که از بابات داری باید متوجه منظورش شده باشی

اشتباه از ما بود،اشتباه از ما بود که خواب سرچشمه را در خیال پیاله می دیدیم✨☘️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز