2777
2789
عنوان

چقد من بدبختم

636 بازدید | 34 پست

شوهرم کلا ننه اشو میبینه همش باید دعوتش کنم ازش پذیرایی کنم ولی یک بار به مامان و بابای من نمیگه بیان فقط سالی دوسه بار مهمونی کلی بدیم میان.

مامانم دیروز داشت میگفت پدرو مادرا آرزو دارن برن خونه بچه هاشون دلم شکست.

میدونید تقصیر پدرو مادرم هست اونام اصلا هوامو ندارن خیلی تنهام گذاشتن اونام از این اخلاقا ندارن بچه هاشونو دور خودشون جمع کنن.منم اختیاری ندارم تو زندگیم مجبورم تحمل کنم حالم خیلی بده از یک طرف دلم واسه مامانم میسوزه از یک طرفم ازش عصبانیم که چرا جوری رفتار نمیکنن که احترامشون بیشتر شه.واقعا موندم اصلا حال ندارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرم ب شوهرت بگو میخوام مادرمو پدرم دعوت کنم اگر مخالفت کرد جای گلگی داری در غیراین صورتتاخرعمرهمین روال و اون حتی نمیدونه ازین موضوع عذاب میگشی هرماه بگو بهش بالاخره روش کم میشه 

ی صلوات بفرس...خدابهت لبخند زد....

فدای سرت حالا من یبار مادرمینارو دعوت کنم باید حتما بزارم خانواده شوهرمو بگم وگرنه شوهرم غر میزنه در حالیکه مادرم همیشه مارو دعوت می‌کنه و ما زیاد اونجا میریم ولی خونه مادرشوهرش ماهی یبار اونم بدون دعوت خودمون میریم زیاد محل نمیده

خودت خانوادتو دعوت کن . شوهرتو تو عمل انجام شده قرار بده. یا قبل دعوت کردن بگو من امشب میخام خانودمو ...

نمیشه از خودم اختیار ندارم بعدم خانوادم خوششون نمیاد اینجوری شوهرم دعوتشون کنه میان دلشون نمیخواد زورکی بیان

بنظرم ب شوهرت بگو میخوام مادرمو پدرم دعوت کنم اگر مخالفت کرد جای گلگی داری در غیراین صورتتاخرعمرهمین ...

میدونه ناراحتم ولی بروی خودش نمیاره چیزی هم بگم میگه مامانت چقد مارو دعوت میکنه که مادعوتش کنیم

من هرکس دوست دارم دعوت میکنم خونم به شوهرم میگم دوست نداری نیا خونه منظورم خانواده جهنم دوست ندارن 

عمر به این کوتاهی یه موقع پدر مادر نباشن عمری افسوس .هرچند من پدر ندارم 

درخواست دوستی از هیچکس قبول نمیکنم(ازشعورتون 🙏)🕊️ویترین دل من⬅️ساراهستم،ی خانوم گوگولی وادایی👠مهربوون و رکم،اگ بی دلیل کسی،سر به سرم بزاره قوقولی🐓میشم🫥ازجنس ققنوسم،بارها ازخاکسترم متولدشده ام 🔥خدایاهرکجا اسمتو نوشتم امید جوا🍀ه زد💫شاکرخدام بخاطروجودهمسر و خواهرم 🫂معتقد ب مذهب انسانیت(یک ساعت عدالت بهتر از یکسال عبادت فیک)✅ ازمجردی نترس⚠️ از انتخاب غلط بترس ازدواج پیدا کردن ی همسفر خوبه ن فقط ی هم خونه 🏠کپی پروفایل 🚫صدای تشویق و توهین ،هردو برایم نویز هست 📢

خودت باید سیاست داشته باشی...پدرمادرتو بزرگ کن جلو چشم شوهرت...

بدرختی اینه خودشون خودشونو کوچیک کردن اوایل خیلی بحث داشتم الان دیگه بیخیالشدم کلا ولی خودم غصه میخورم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز