2777
2789
عنوان

شغل

129 بازدید | 5 پست

بنظرتون آینده شغلی کیک پزی بهتره یابرنامه نویسی

به هردوهم خیلی علاقه دارم

کیک پزی رودرحدمبتدی خودم یادگرفتم

ولی میخام یه شغل روازپایه وبطورحرفه ای ادامه بدم برای کسب درآمد

تعداد رای : 13
نظرسنجی
کیک پزی وکیک سازودکورکیک
4
30%
برنامه نویسی
9
69%

اصلا این دوتا قابل قیاس نیستن عزیزم مث این میمونه سرعت ماشین آخرین سیستم را با سرعت موتور گازی قیاس کنی ، البته با احترام برا عزیزانی که کیک میپزن قصد توهین ندارم در مقایسه با برنامه نویسی گفتم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم با توجه به شخصیت و شرایط محیط هر فرد جواب سوالتون متفاوت میشه .هردوشغل خلاقیت و صبور بودن رو لازم دارند.اگر شغلی که اکثرا تو خونه باشین و با خانومای دیگه با سلایق مختلف ارتباط داشته باشین رو میپسندین و اینکه تبلیغ کنین سرزبون داشته باشین  آشپزی .اگر نه می‌خواین برین تو یه محیط اداری طور و رسمی برنامه نویسی.هر دو شغل هم جای پیشرفت دارند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز