نمیدونم چرا اینجوریم تا دوتا کلمه حرف میزنم سوای میدم همه میخندن خیلی اعتماد به نفسم اومده پایین استادمون یه چیز پرسید از بعد کلاس یه جواب پرت و پلایی دادم همه پسرا خندیدن همش کارم همینه همه جا سوتی میدم
توروخدا بگید چیکار کنم
بعدم نمیتونم جدی باشم و خودمو دست بالا بگیرم همش خودمو انگار کمتر میبینم و محتاج بقیه