2777
2789
عنوان

بیایین ی سوال

281 بازدید | 40 پست

لب گرفتن با دوست پسر مشکل داره 

راستش من بدم میاد و چندشم میشه ولی خب نمیشه دیشب بحثش بود گفتم چند ماه دیگه  باشه  

گفتم یکم تلاش کنه که ارزشمند باشه

ولی من بلد نیستم تا حالا انجام ندادم 

راستش از بوس هم بدم میاد ولی بوسم می‌کنه ب روش نمیارم میگم زده میشه یه جورایی شیرینیه 

بعد از چه مدتی  که از  رابطه بگذره لب گرفتن مجاز هست ؟

هر چند وقت یکبار باشه انجام بشه بهتره ؟

اینم بگم فقط در حد لبه بیشتر ن 

خواهرانه جواب بدید 


دختر بنفشم دیوونه کاکائو 🍫💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از نظر من مشکلی نداره 

اما تو بهش علاقه داری؟!

این که چندشت میشه،اصلا طبیعی نیست 

بوسیدن و اغوش نیاز دو فردی هست که بهم علاقه دارن 

هر دو کشش دارن بهم از این نظر 

زمان مشخصی هم نداره چون چیز عجیبی نیست واقعا 

یکم بیشتر فکر کن به احساست 

 اگر درماندگی و اعتماد به نفس نداشتن باعث جذابیت بیشترمون میشد،دنیا جای بهتری نبود؟اگر صفت [اویزون]برای بقیه جذاب بود چی؟                                              [کاربر واحد پشتیبانی قدیم]
خواهرانه بهت میگم کلا با پسری که هنوز محمرمت نیست این کارو نکن آخه چ طور دلت میکشه حالم بد میشه من ا ...

 راستش من خودم بدم میاد حتی بعداز ازدواج 

میگه همه انجام میدم چرا ما ن نمیخام این باعث سرد شدن بشه 

دختر بنفشم دیوونه کاکائو 🍫💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز