seta1235 مدیر استارتر عضویت: 1401/10/09 تعداد پست: 200 عنوان ماز یا گزینه 2 36 بازدید | 1 پست سلام بچها...من پایه دهمم برای تابستونم به نظرتون ماز خوبه یا گزینه 2؟ هردوشون هم مزیت دارند و هم بدی بین این دو تا موندم 💔 و کلاس برای ریاضی و فیزیک آنلاین کی خوبه به غیر از آریان حیدری و یحیوی چون اینا دوازدهم تدریس میکنند فقط 1402/02/23 | 19:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب