عزیزم چقد شما اشنایی برام
چقد منی ..چقد انگار یه ورژن دیگه ازمنی ..وچقد همزادپنداری دارم باشما
توخیلی ازتاپیکات بودم امانتونستم کامنتی بزارم ...یه حسی نمیزاشت ...بماند .
حسم میگه خیلی غم داری ..میخوام بهت بگم اینجوری نباش ..دنیادوروزه .بیخیال
ولی خوب مگه این حرفا روخودم اثرکرده که توقع تاثیرروشماروداشته باشم ..بهرحال این ازمن برای شما 👈خیلی دوستت دارم خیلی ناشناسانه