مامانmasi مدیر استارتر عضویت: 1397/05/04 تعداد پست: 4574 عنوان اسم دختر 68 بازدید | 4 پست سلام اسم دختر اولم آنيتا ئه يه نظرتون براي دختر دومم چي انتخاب كنم من آوينا و آدرينا رو انتخاب كردم مامانم ميگه آرميتا خوبه ولي زياد به دلم نميشينه 1402/02/23 | 16:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حدیث_سابق۷۷ عضویت: 1401/09/01 تعداد پست: 4360 من دوس داشتم بزارم آوین هنوز زایمان نکردمدخترعموی شوهرم دوهفته پیش گذاشت آوین اسن بچشوآوین وآوینا از ارمیتا خیلی بهتره 🫀👶🧿
عشقم_فقط_همسرم عضویت: 1401/07/19 تعداد پست: 2454 آوینا قشنگه به نظرم من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد ❤
دختر_تابستون_پاییز عضویت: 1402/01/17 تعداد پست: 5945 آوینا گاهی چقدر آدم دلش برای یک خیال راحت تنگ میشود 🙃🤍🌱