2777
2789

من یه زائده داشتم ک فریز کردم ، دردی نداشت ، البت قبلش پماد بب حسی زد

چشمانت جای دگر بود و غمت کنج دلِ مـا...  من آن دیوانه ی دیروزم امٓا بُـردبار..  کاربری دست۲نفره یه خانوم خونه و یه دخترِ خونه😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میخوام انجام بدم شنیدم دردنداره دوقیقه ست خخخیلی هم خوبه تا چند سال دیگه زخم نمیشی

من میروم،اما زمانی خواهد رسید که درتاریکی های شب بانور شمع به دنبالم خواهید گشت...روحت شاد😔💔
میخوام انجام بدم شنیدم دردنداره دوقیقه ست خخخیلی هم خوبه تا چند سال دیگه زخم نمیشی

واقعا خوبه ..من باز شنیدم که خطر داره تا حد امکان انجام نشه بهتره منم یک هفته دیگه نوبت دارم خیلی استرس دارم میترسم

واقعا خوبه ..من باز شنیدم که خطر داره تا حد امکان انجام نشه بهتره منم یک هفته دیگه نوبت دارم خیلی اس ...

اینا همش حرفه ضرر چی اگه واسه حاملگی میگی من خواهر چند سال پیش کرد خیلی راضی بود بعد اون دوتا بچه هم آورد،درکل انجام بده منم ترس دارم ولی مجبوریم

من میروم،اما زمانی خواهد رسید که درتاریکی های شب بانور شمع به دنبالم خواهید گشت...روحت شاد😔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز