2777
2789
عنوان

بعد زایمان

74 بازدید | 4 پست

خانوما من دوماهه زایمان کردم عادت ماهانه نمیشم

اگه رابطه مشکوک داشته باشم بعد چند روز بیبی بزنم معلوم میشه که باردارهستم یانه

۳/۱۶ وزن۸۹🤦‍♂️🤦۴/۱۶ وزن۸۴😍🤩😍۵/۱۶ وزن۸۰🥰🥰وزن هدف ۶۸😜🤪🤪🤪🤪💪💪💪💪💪💪نتونستم ب هدفم برسمو خدا بهم ی نی نی داد

فکر نکنم باردار باشی 

نگران نباش ولی دیگه جلوگیری داشته باش لااقل 

بعد از ۱۵ روز بیشتر 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم بعد زایمان تا ۴ماه پریود نشدم فککنم طبیعیه خودت شیرمیدی؟

بله عزیزم شیر خودمو میدم

۳/۱۶ وزن۸۹🤦‍♂️🤦۴/۱۶ وزن۸۴😍🤩😍۵/۱۶ وزن۸۰🥰🥰وزن هدف ۶۸😜🤪🤪🤪🤪💪💪💪💪💪💪نتونستم ب هدفم برسمو خدا بهم ی نی نی داد
فکر نکنم باردار باشی  نگران نباش ولی دیگه جلوگیری داشته باش لااقل  بعد از ۱۵ روز بیشتر&n ...

دارم عزیزم بعد هر رابطه استرس میگیرم بیبی که میزنم خیالم راحت میشه

۳/۱۶ وزن۸۹🤦‍♂️🤦۴/۱۶ وزن۸۴😍🤩😍۵/۱۶ وزن۸۰🥰🥰وزن هدف ۶۸😜🤪🤪🤪🤪💪💪💪💪💪💪نتونستم ب هدفم برسمو خدا بهم ی نی نی داد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792