2789
عنوان

مشکل معده

130 بازدید | 8 پست

سلام 

دوستان یه مدته معدم اذیته .. انگار حس می کنم یه چیز گیر کرده تو معده و هرچی میخوام ببخشید باد گلوم را خارج کنم تا راحت شم به سختی میشه 


کسی اینطور بوده؟؟؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بله عزیزم دکتر گوارش رفتم دارو داد..در ضمن از سردی معده هم بود

خداروشکر تروو خدا منم راهنمایی کن دکتر گوارش رفتم دوماهه قرص میخورم فایده نمیده منم دقیقا بادگلومو بعضی وقتا گیر میکنه معدم ی حسب میده ب زور خارج میکنم چیا میخوردین چقدر کشید خوب شین😔داغانم کرده هرچی میخورم میاد بالا هی بلخشبد بادگلو میده حتی اب

خداروشکر تروو خدا منم راهنمایی کن دکتر گوارش رفتم دوماهه قرص میخورم فایده نمیده منم دقیقا بادگلومو ب ...

سلام عزیزم . من از عطاری هم چندتا چیز گرفتم درست اسماشونو یادم نیست ..در کنارش دارو هم مصرف می کردم ..حدودا دو سه ماهی طول کشید تا بهتر شد

سلام عزیزم . من از عطاری هم چندتا چیز گرفتم درست اسماشونو یادم نیست ..در کنارش دارو هم مصرف می کردم ...

ترو‌خدا اسم دارو هاتون و کارایی ک کردین ب منم بگین دارم روانی میشم😔 بادگلوم هی گیر‌میکنه تو معدم یا انگار سخت خارج میشه و غذام میاد بعضی وقتا بالا 

پومزده کیلو وزن کم کردم توی س ماه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792