2789
عنوان

کات کرد

162 بازدید | 7 پست

دیروز صبح رلم پیام داد ک باید کات کنیم گفتم چرا؟گفت پدرم قبل فوتش گفته به خواهرم ک اگه فلانی(رلم)با دختری چت کنه یا یکیو بگیره از شهر دیگه مدیون منه گبت خواب هم دیدم ک همش بابام میگفته نمیبخشمت 

اینم اومد گفت کات خوشبخت نمیشیم چون بابام راضی نیست و اینا حالا دیشب اومده میگه احساسی تصمیم گرفتم ببخشید ...گفت ک قید همه رو زدم اومدم پیشه تو میشه باهام باشی و اینا 

به نظرتون چیکار کنم خیلی همو دوست داریم ولی به نظرتون ما اینده ای داریم؟

اون گف تو هم باور کردی؟

/آرام باش روزی همه ما به پایان میرسیم» / !گفتم نباشم در جهان گر تو نباشی یارِ من... /متاهل و متعهد🫀/ درخواست دوستی نده👍🏻/روزی که بیام اینجا و ببینم نسل مردای نی نی سایت منقرض شده عید منه 🥳/ اگه حرفی زدی و جوابتو ندادم بدون درحدی نبودی ک بخوام جواب بدم پس بسوززز و پماد سوختگی بزن 😙♥️ / لطفا کارآگاه گجت ها و سلیطه ها و کسایی که دلشون از مادرشوهر پره ریپلای نزنن اعصاب ندارم🥰 / 

اسی من تاپیکای قبلیتو نگاه کردم و اگر نظر من رو بخوای راستش بنظرم کات کن و بشین برای کنکور بخون میدونم سخته خودم تو این شرایط بودم ولی هفته اول سخته بعدش عادت میکنی به نبودش .بهتر از اینه که ب بهونه های مزخرف و چرت و پرت تورو ول کنه باز فرداش برگرده بگه تورو ب همه ترجیح میدم...عزیزم باور کن پسرا میان و میرن و هیچ وقت سایه ننگشون از رو دخترا برنمیدارن تنها چیزی ک از دست میدی تو زندگیت وقت و فرصتاته بخاطر چهارتا ادم بی ارزش...درستو بخون کنکور بده دانشگاه خوب قبول شو و مستقل شو وقتی مستقل شدی کلی موقعیت خوب میان سراغت نه چهارتا پسر علاف و بیکار که فقط دنبال اینن ک حوصلشون سرنره و ما دخترا رو به چشم سرگرمی میبینن...پسری هم ک واقعا بهت علاقه داشته باشه خودش از صب تا شب می‌ره سرکار تورو هم تشویق میکنه ک درس بخونی نه اینکه هر روزتو با استرس و نگرانی شروع کنی...به حرفام فکر کن هنوز دیر نشده گلی🌝❤️

/آرام باش روزی همه ما به پایان میرسیم» / !گفتم نباشم در جهان گر تو نباشی یارِ من... /متاهل و متعهد🫀/ درخواست دوستی نده👍🏻/روزی که بیام اینجا و ببینم نسل مردای نی نی سایت منقرض شده عید منه 🥳/ اگه حرفی زدی و جوابتو ندادم بدون درحدی نبودی ک بخوام جواب بدم پس بسوززز و پماد سوختگی بزن 😙♥️ / لطفا کارآگاه گجت ها و سلیطه ها و کسایی که دلشون از مادرشوهر پره ریپلای نزنن اعصاب ندارم🥰 / 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این روشا قدیمی شده بود که

دکترم فهمیده دردم درد بی درمان توست                            دیدنت را نسخه حال خرابم کرده است                              بی وفا داروی من گرمای دستان تو بود                              لطف کن دیگر نیا دکتر جوابم کرده است 🖤
اسی من تاپیکای قبلیتو نگاه کردم و اگر نظر من رو بخوای راستش بنظرم کات کن و بشین برای کنکور بخون میدو ...

خیلی دوسش دارم باور کن دیروز داشتم سکته میکردم مغزم داشت میترکید 

به نظرت چه جوابی بش بدم

سلام عزیزدلم امیدوارم این لحظه که داری پیامم رو میخونی غرق در خوشبختی و آرامش باشی☘🌺☘🌺☘🌺☘

من مشاور خانواده و مشاور حقوقی هستم،و بصورت آنلاین (چت و ویس) ارائه خدمات میدم تو هرپیامرسانی که برای شما مقدور باشه(تلگرام_واتساپ_روبیکا_ایتا_بله_سروش_گپ_آیگپ و اینستاگرام)

مشاوره بصورت چت ویس هست،البته من ویس میدم شما با تایپ یا ویس دادن فرقی نمیکنه هرکدوم راحت

باشین😍یعنی تو خونه زیر باد کولر یا کنار بخاری میشینی و آنلاین با مشاورت صحبت میکنی!🤩

خبر خوب دیگه اینکه وقتی که براتون رزرو میشه با هماهنگی خودتونه یعنی یه تایمی براتون رزرو میشه که خود شما انتخابش کرده باشین تا بدون دغدغه آنلاین باشین😍 خبر بهتر اینه که خیلیا به هردلیلی اعتماد نمیکنن هزینه رو اول واریز کنن اینم مشکلی نداره میتونین اول مشاوره بشین بعد حق المشاوره رو پرداخت کنین🤩🤩🤩

مشاوره خانواده در زمینه(همسرداری_حل اختلافات زناشویی_فرزندپروری_مهارت های افزایش اعتماد بنفس_آموزش جذب همسردلخواه ویژه دختر خانوما و آقا پسرا_آموزش تکنیک فراموش کردن عشق سابق_و کلی موضوعات دیگه)

مشاوره حقوقی در حوزه خانواده(طلاق_مهریه_نفقه_حضانت_جهیزیه ارث_نسب و....)

✅انواع دادخواست_لایحه واظهارنامه در اسرع وقت بصورت نیم بها تنظیم میشه.

اینم لیست حق المشاوره:

⬅️مشاوره خانواده یکساعته ۷۹تومن😍

⬅️مشاوره خانواده سی دقیقه ای ۵۹تومن😍

⬅️مشاوره حقوقی ۱۵ دقیقه ای ۶۰ تومن😍


درصورت تمایل به آیدی که تو قسمت امضام گذاشتم پیام بدین و یا درخواست بدین تو خصوصی بهتون شماره همراه بدم

درپناه خدای مهربون باشین بهترین ها نصیبتون🌱

شرایط مشاوره رفتن نداری؟هزینش برات سنگینه؟ مسیر خونه تا مراکز مشاوره برات دوره؟دوست نداری حضوری با مشاور راجب مشکلت صحبت کنی؟دلت میخواد تو خونه بشینی و با مشاورت در ارتباط باشی؟ همه اینا قابل حله!! اونم با پنجاه درصد تخفیف!!!!!!😍😍😍بله خانوما من کارشناس ومشاوره خانواده هستم و کارشناس و مشاوره حقوقی🤩در زمینه مربوط به مشاوره خانواده در موضوعات:حل اختلافات بین زوجین،آموزش همسرداری،آموزش جذب همسردلخواه ویژه دختر خانوما و فرزندپروری مشاوره ارائه میشه خدمتتون🌹در زمینه مشاوره حقوقی هم در حوزه مسائل مربوط به خانواده (طلاق_مهریه_نفقه_حضانت_جهیزیه_ارث_نسب و دیگر مسائل مربوط به خانواده)مشاوره ارائه میشه،انواع دادخواست، درخواست،لایحه،اظهارنامه در اسرع وقت با ۵۰ درصد تخفیف تنظیم میشه،آیدی مشاور در روبیکا،ایتا،سروش،گپ،بله وآیگپ:moshavere_onlinee                                و در تلگرام:moshavere_onlineeeپیام بدین🌱
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز