2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگه عشق بود که فراموش نمیشه

اگه از این دوستی های گذری بود زمان میبره ولی یادت میره

خداوندا خودت مواظب فرشته های کوچولوت که سپردیشون دست من باش.خدایا خیلی دوست دارم تو همیشه و همه جا هوامو داشتی دوسسسسسسسسسسست دارم خدا
باور نکن

خودش داشت گریه میکرد 

گفت نمیتونم حرف بابام رو گوش نکنم 

گفت اون راضی نیست خوشبخت نمیشیم 

گفت ازدواج نمیکنم دوست دارمو اینا ولی من اینا برا چیمه؟کاش خوشبخت شه 

دلم برا خودم میسوزه برا اولین بار رفتم تو رابطه انقد ک مخالف رل بودم ک نگو نمیدونم چرا رام شدم 


خودش داشت گریه میکرد  گفت نمیتونم حرف بابام رو گوش نکنم  گفت اون راضی نیست خوشبخت نمیشیم ...

ببین شاید واقعا درست باشه.اما آدم زندگیشو سر یه خواب بهم نمیزنه که

هووووف. من هنوز بعد ۷ ماه دارم میمیرم(: خدا به دلت آرامش بده...

برات صلوات فرستادم امضات

اگه اینو دیدی یه صلوات برای خوشبختیم و موفقیتم بفرست اگه فرستادی بگو تا منم سر نماز دعات کنم❤️   ۱۴۰۲/۵/۲5خدایاشکرت  خدا بهم یکی از شیرین ترین آرز هامو داد :) و اما همیشگی نبود.  تو رو از خدا طلب کردم اگه قسمتم نیستی حکمتشو شکر🙂 اگر دلتنگی و غمگین  خوشحال میشم منو قابل بدونی برای آرامشت ( یس ) بخونم و شما برای ارامشم دعا کنی 💙 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز