2777
2789

اینو بگم که خونریزی نباید داشته باشی

جوجه سفید من تو قشنگترین هدیه امسالم بودی بقول همه تو عیدی امسال من از طرف خدایی♥️الهی قربون خنده هات برم من من همون دختر لوس خانواده..همسر لجباز و غرغرو و یکدنده..عروس پر از شیطنت و زود رنج ام که برا تو صبورترین و قوی ترین مامانم♥️الهی خدا تورو برامون حفظ کنه..دوست داشتین ممنون میشم برا پسرم صلوات بفرستین و بهم بگین منم براتون صلوات کبیره بخونم💟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر خون ریزی داری ینی بی بی چک جوابش کاذب بوده وگرنه خون ریزی نباید داشته باشید.. لکه بینی مشکلی ندا ...

بعد میگن بارداری  یکی هم میگن نیستی مرسی عزیزم 

😂قاطی کردم 

اول ایتر بتا بده بعد دو روز دوباره تیتر بتا اگه بالا رفت برو سونو وگرنه الکیه

اره بینم جواب ازمایش چی میشه نشد شنبه میرم تیتیر 

البته خونریزی نیست لکه خونی دوساعت بعد نیست ی دردی هم دارم روشکمم حس میشه مرسی 

اوکی پس شاید لکه بینی لانه گزینیه

من ماه قبل ۱۸ شدم خوب ۱۲ این ماه یهو خون دیدم ولی خودم نوار بهداشتی میزاشتم میترسیدم وگرنه الان لکه بینم هیچی نذاشتم بعدانگار قط میشد دوباره میرفت میومد سه روزم قط شد الان که امروز هم دارم دیگه نمیویدونم 😪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز